• snaily

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Blä för illamående Vickan...

Hur slö får man egentligen vara en ledig dag??? Jag har satt igång diskmaskinen - det är allt av nytta som jag lyckats åstadkomma hittills idag... (Pssssst! Rätt svar på frågan är förresten: hur slö som helst!)

• snaily

Tinga - jag har aldrig tidigare sett att det är en giraff på din avatarbild Förlåt!

Nenne
    Ska kolla med mina kontakter i den undre världen...
    Ja, köp lite medel. Otoclean är bra om jag får göra lite reklam.

• snaily

AM
    Har bara provat det en gång (och det var när jag misstänkte att ett öronskabbdjur från en katt gått vilse i mitt öra!), men det tror jag absolut!

• snaily

Ore - precis - DU och din son är Nyheten! Grattis!!

• snaily

Ore
    Det blev ju lite smått dramatiskt det där! Knepig moderkaka som inte ville komma ut. Hoppas och tror att du kommer läka bra. Grattis igen till lillkillen!

• snaily

Ore
    Jag har en kompis som sprack riktigt ordentligt vid ändtarmen vid förlossningen (antagligen mer än dig skulle jag TRO eftersom hon fick information redan på förlossningen om att det var allvarligt och kunde bli svårläkt). Hon blev opererad två gånger i området en tid efter förlossningen och det var väldigt besvärligt - MEN, nu verkar hon helt återställd!

• snaily

Nenne
    Undrar också - hur vet man när det är bäst tidpunkt för FET om det inte blir någon böj/glad gubbe?

Telis
    Förstår att det känns konstigt att ha ett datum bestämt redan nu! (OM det blir snitt...) Får jag fråga när det är planerat? *nyfiken i en strut* (Men förstår om du vill hålla det lite hemligt!)

Blivande fru L
    GRATTIS till toppenägg och en helt sjukt stor skörd till frysen! De BLEV tvungna att köpa en till frys, eller hur? De sätter alltså in två ägg i taget vid eventuella FET?? Hur som helst - tumhållning är igång!

Ego
    Säsongspremiär för utförsåkning för mig idag! Sååå soligt och fint! Ganska hårda backar då det varit töväder innan men nu frusit på, så det gick en aning för fort tyckte jag men det var kul! Säsongskortet inhandlat också, så nu är det bar' å åk framöver...

• snaily

Glömde
    September - hoppas du mår ok idag efter skrapningen! - KRAM!

• snaily

Grattis på namnsdagen Cicci!

Idag har jag träningsvärk efter gårdagens skidåkning och funderar på vad jag ska göra resten av dagen... Tagit en sjukt lång sovmorgon förresten och det snöar som tusan ute! Mysigt.

• snaily

Liten
    Vilken härlig historia från dopet

BS
    Usch och fy för tandläkarbesök, särskilt när man måste laga något större. Men skönt när det är gjort sen!

Nenne
    Fredag - det blir ju perfekt! Och inte är det den 13:e heller!

Telis
    Hoppas AM m fl trasslat upp ditt förlossningsgarnnystan i huvudet nu!

Jag äter (snabb-)lunch nu. Om 15-20 minuter eller så så åker jag till Norge, ska på kurs tisdag och onsdag och bo på ett jättehärligt hotell. See you torsdag kanske!

Hur går det förresten Snorkis?

Hade hade!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter