• snaily

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

GRATTIS på namnsdagen - den som känner sig träffad!

• snaily

PB - de fäller mycket päls! Inte såå äckligt alltså!

Porchez - ååååååååååååå! Du har inte lite extra plats i resväskan, lagom stort utrymme för en snigel ungefär?

• snaily

Junilejon
    Det har inte gått något vidare för kompisen, hon bor hos sina föräldrar i avvaktan på att han ska bestämma sig för vad han vill med sitt liv. De har varit tillsammans i fyra år och sambos i tre, hon vill ha barn, förlovning, giftermål, hus osv och han vet inte vad han vill, om han ens vill fortsätta med henne. Men åtminstone ingen otrohetsaffär som uppdagats, alltid nåt!

Porchez
    Vad menar du? En snigel har man väl ALLTID användning för!? *förolämpad*

• snaily

Porchez
    Snigeln har sitt hus på ryggen - kan vara bra om det skulle regna och storma! Annars.... hmmm.....kommer inte på något mer... känner mig plötsligt alldeles värdelös... *snyft*

• snaily

Porchez - ja, det är bara att avboka hotellet på en gång! Så himla fiffigt!

• snaily

Freeeeeedaaaag! LEDIG fredag!

Ställer mig enormt skeptiskt till den där blodgruppsdieten efter att ha läst det här: www.anst.uu.se/dla05000/BlodgruppsdietenK&K.pdf

Skulle det mot förmodan ligga något i det, så ligger jag rätt bra till som är blodgrupp B och är "balanserad allätare" enligt den där blodgruppsgurun...

Snorkis - JAG vet varför du ska testa!! För att vi är så nyfikna!

Telis
    Ja, hade inte högerarmen varit så varm och go så hade jag nog frusit halvt ihjäl! Problemet var att vi var två som turades om, vi slogs nästan om att få värma armen i en ko. Slutade med att vi gjorde EXAKT lika många.

• snaily

Nenne
    Det är faktiskt ganska mysigt! Det är väl ingen som tycker att jag är lite konstig nu? Varmt och mjukt och gott (förutom när armen blir ihjälklämd av stenhårda tarmkontraktioner), och har man tur får man klappa lite på ett foster. I brist på eget liksom.

• snaily

Lappis
    Nej, läser intresserat och håller med stort och mycket

Nenne
    Det var lugnt med bajssprut, det var rätt fast konsistens faktiskt.
    Nu ska jag sluta rektalprata för idag!

• snaily

Lappis
    Ja, det är ju tur att smaken är som baken när det gäller jobb! Nej, vänta nu, jag skulle ju sluta prata om bakdelar!

• snaily

Nenne
    Det brukar vara mjölkkossor som står på en diet med mycket kraftfoder, som har duktigt sprut bakåt. Det här var grovfodertuggande köttkossor, som är mycket säkrare att stå bakom! (Så du vet, när du ska välja ko att ställa dig bakom.) Kossorna bara mumsade godis och var fantastiskt oberörda av vårt rotande.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter