Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Vinkevink! (sent omsider...)
Vinkevink! (sent omsider...)
Vickan
Jag betalar nåt liknande i månaden. Trist men oundvikligt!
Cicci
Nej, inga THAILÄNDSKA män! (Engelska och tyska däremot, fast inte samtidigt! Inte EXAKT samtidigt i alla fall
) Men du har rätt i att våtdräkter hade ett litet finger med i spelet
Grattis till lyckad shopping!
Cicci
Skicka hit smågodisarna, jag är sjukt svag för sånt!
Kryptiskt det där med våtdräktsbehovet i ditt fall... du får utveckla vid tillfälle!
Kram och godnatt!
Nenne
Håller tummarna i det tysta, skithårt!! Håller med om att det låter oerhört hoppfullt, och tredje gången gillt som man säger... men nu ska jag som sagt vara tyst!
Lappis
Japp! Beror i och för sig på hur kroppen under våtdräkten ser ut...
EA
Fasen för BOM! Nästa år, då jäklar!!
Egentid utan jobbiga släktingar är det enda vi nånsin har tyvärr, alla bor så långt borta och är så slöa att komma och hälsa på. Så just på julen skulle det faktiskt vara kul att träffa lite folk, men vi får se hur det blir. Bestämt är iaf att vi åker ner till Stockholm helgen före jul, för då ska vi till Globen på Eddie Izzard, tjohoo! Hinner träffa lite familj då också.
*Tjatar vidare om våtdräkter*
Jag är lite skadad, för jag blir varm i hela kroppen bara av doften av neopren... Önskar att maken kunde ta upp sitt wakeboardåkande lite mer för han är så snygg i våtdräkt!
Koko
Ännu större kram tillbaka!! *groouummmppffhhh* Sov gott!
Sjukt ordningssamt det där med adventslådorna förresten!
Liten
Nja, halvmöglig neopren är nog inte såå upphetsande, det har du rätt i
Mysigt med pepparkaksbak!
Liten
Jag vet flera stycken som är sexiga i mask och regulator (hör dock själv inte till dem!) Skulle kunna skicka dig bilder men borde inte inleda en gift kvinna i sådan frestelse
Hurra - nu är han här! Fast jag missade hela invigningen och allt igår. www.merjuligavle.se/Bocken/Bockenkamera2/
Bocken igen
Men vilka teknologiska underverk - i år uppdateras bilden jätteofta - coolt! Tidigare har det varit mycket segare, säger bockexperten som inte har något liv utan väljer att sitta och glo på en webkamera alla dygnets vakna timmar. Kanske bocken vill komma och hälsa på uppe hos oss och få lite fin vit snö på ryggen!
BS
Ajaj!
Har så lite att göra på jobbet idag så det är ett skämt! (Som ni kanske märker...) Tror jag ska gå en sväng med Korven och sen se om de har några julklappar i den här hålan...
AM
Ha en underbar resa! Hälsa Thailand!
Aaaa, skönt att smita hem från jobbet tidigt! (Fast med förtroendearbetstid så är det egentligen inte att smita...) Särskilt när det är så soligt och fint - men kallt, ca 12 minusgrader!
Tack Tinga förresten, sent omsider.
Grattis Oskar!
Gårdagens namnsdag rörde både min pappa och min man - jag ringde pappa och grattade men höll på att glömma bort maken - jag har tydligen dålig koll på hans andranamn!
Har varit på apoteket idag och hämtat ut min nedregleringsnässpray (Synarela) och vitamintabletter - känns lite läbbigt att det närmar sig!
Mer ego:
Förra månaden misstänkte ju jag en minimal ÄL-blödning - den här månaden kom det lite mer, samma dag som ÄL vilket nästan säkert var igår, kände av det den här månaden också som svag mensvärk ungefär. Men himla opraktiskt med blödning i anslutning till ÄL - nu måste jag tvätta sänglakanen! (Ursäkta de äckliga detaljerna... ) Och idag blöder det inget längre, så det verkar ju faktiskt vara en sån där skum ÄL-blödning.