Summan av kardemumman - livets väsentligheter
MrsB - ja: lussebullar (typ det enda jag kan) Men det har du säkert redan bakat. GRATTIS till tentan!
MrsB - ja: lussebullar (typ det enda jag kan) Men det har du säkert redan bakat. GRATTIS till tentan!
Aaa, På spåret! (sa hobbypensionären...)
Frullis
Jag är här! Kollar på skidskytte och slösurfar.
Fasen vad sorgligt med katten! Nu får ni skämma bort honom riktigt ordentligt hans sista tid...
Nenne
AAAAAAAA va spännande!! Ingen tant än alltså, det är ju så himla lovande! Choklad som stod dig upp i halsen - symptom!
Åkte skidor (utför) både igår och idag, fast ganska korta pass. Igår på förmiddagen var jag rätt sänkt pga UVIn men orkade ändå åka i ett par timmar (inkl. lunch förstås ) - fick några superbra tekniktips av kompisen och det var så himla kul att det funkade! Så nu KAN jag nästan åka skidor!
Idag var vi så trötta i benen och vädret är så pissigt, så det blev bara en kort stund.
Idag har jag börjat spraya! Wohooo! Hoppas att det kan hjälpa till att ta bort den här vidriga mellanblödningen eller vad det är jag har. Småäcklig smak på den där sprayen...
Nenne
Torsdag är en bra dag, för då är jag ledig, och det är Nobeldagen också (väl?). Tänker du tjuvtesta tidigare (om inte tanten kommer) eller tänker ni hålla er tills TD?
Snorkis förresten
Tack för jobbtips! Fast stan verkar ju ha ganska gott om mindre kliniker och privatpraktiserande... Och jag som chef - njaaaaeeee.... Men om DU öppnar ett djursjukhus så kommer jag gärna och blir anställd!
Vi kan väl ta det efter din mammaledighet?
Mugglan - vilken dag är du på? Jag har väl inte smittat dig med min skumma mellanblödning (som fortsätter komma så smått, idag CD 22)?? Fast vänta nu - miniblödning sa du - nidblödning!
Oupsie, ja, en bild på dig och en på voffsingen!
Hur snabbt kan man få biverkningar av den där sprayen egentligen?!? Jag känner mig helt sänkt! Ska försöka gå och lägga mig snart och hoppas jag känner mig piggare imorgon.
Lappis
Hm, ok, då är det kanske troligare kombinationen efter-skidåkningstrött + träningsvärk + antibiotikakur + lite vin som gör det
Hur som helst - god natt!!