• snaily

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Mailat lite mer med chefen, som verkar ha lugnat sig lite på ledighetsprecisionskraven. (Ja, jag råkar gilla långa ord! ) Träffar henne imorgon så får prata om det då. Funderar på att ta ledigt hela veckan då ÄP troligen kommer ske, bara för att slippa stressa över hur det löser sig på jobbet.

• snaily

Glömde: kom heeeeeeeeem nu Koko-kisse!!

• snaily

Grattis Kängu! Hade de råd med dig alltså?

PB - vilken historia! Håller helt med, det är ju helt värdelöst att doktorn sitter och beklagar sig för DIG att er tidigare utredning är bristfällig, det får han väl ta med er "förra" klinik! Mycket underligheter där men hoppas också han har rätt i att det kan ta sig naturligt på något mirakulöst vis. Blir det IVF i Uppsala för er del i så fall alltså? Ganska långt att åka!

Jag har f.ö beordrat maken att bli lite mer kommunikativ när vi ska genomgå IVF, det kommer bli skitjobbigt annars. Men han kan också vara lite sådär: "vad vill du att jag ska säga?"...

Jobbar vidare...

• snaily

Hallå, är det FREEEEDAAAAAAG eller?

Lappis
    Heja och grattis till rekord!

Hattis
    Grattis till tant!

Mugglan
    Men vilka seeega människor! Röstar också för söndagsvisning och håller tummarna för att det vänder!

Nöjd - vaknade imorse och hade glömt att jag haft jour hela natten, det är så det ska vara. Ingen som ringt alltså. Vaknade rätt behagligt till min nya wake-up light också. Igår morse fick jag inte chans att prova den - Korven hade dragit ut sladden under natten, tyckte nog vi skulle ha sovmorgon!

Vet inte om jag skrev det igår (i så fall får jag väl bli lite tjatig nu då), bestämde med chefen att jag preliminärt ska vara ledig hela veckan då det troligen blir ÄP (v. 3). Med risk för att allt blir flyttat eller inställt förstås... Känns skönt att slippa stressa över jobbet men å andra sidan kommer jag ha mycket tid över till att noja och fundera istället. Borde blockera FL på min dator tills dess...

• snaily

Snorkis
    Det kommer gå jättebra med kissen tror jag!
    (Också jättenyfiken i en strut - vilken klinik ska ni till?)

Kängu
    Lycka till med påskrivningen!

• snaily

Ja just det - Telis, är lägenheten inte uppe i en miljard än?? Håller tummen!

• snaily

Ooo vad bra Snorkis, kollegor till mig (men var?? inboxa gärna), hälsa från mig! Extreeeeemt ovanligt att det är bekymmer med katters narkos, de är generellt väldigt lättsövda och vaknar lätt också. Man behöver ju inte söva dem jättedjupt för bara en munsanering så det ska inte behöva vara några som helst problem.

• snaily

Aaaa, nästa vecka ska det snöa hela veckan! Fasen att jag ska till Uppsala på kurs i slutet av nästa vecka, dålig tajming!

Lussekatter - vill ha!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter