• snaily

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

MSW skrev 2010-01-25 09:46:13 följande:

När jag var gravid gick jag en lagom stund och letade efter nycklarna till dörren när jag skulle stänga på jobbet, och hann bli lite lagom nervös vad jag skulle göra om jag inte hittade nycklarna.. Innan jag kom på att jag gick och hade dom i handen hela tiden!
    Jag kanske också är gravidförvirrad När jag klädde på mig i morse glömde jag ta på mig behån, vilket jag inte märkte förrän jag varit på jobbet en stund och tyckte det kändes konstigt mot jobbskjortan (I och för sig behöver jag den inte så värstans mycket med mina små behag, men jag är fortfarande så öm i bröstvårtorna så det hade varit skönt av den anledningen.)
  • snaily

Nenne
    Hallon! (Hoppas du nu syftade på själva vårtorna och inte bröstens storlek )

• snaily
    Telis skrev 2010-01-25 10:15:07 följande:
    nenne, en kollega till mig skulle skicka ett mejl till en annan kollega med en fråga en kund hade haft. Kunden hette Lena och min kollega skriver "Lena-spena undrar..." och sen skickar hon mejlet till Lena istället för till kollegan.
  • snaily

Telis
    Hurra för liten pigg Televinken!

• snaily

Telis
    Hurra för liten pigg Televinken!

• snaily

Ja, det var faktiskt värt att säga två gånger! (Fuskväg till 10000 inlägg - dubbelposta ALLT!)

• snaily

Förlåt ett totalt onödigt inlägg Bara jobbar och jobbar men ser fram emot att läsa ikapp sen.

• snaily

nennesjuttioåtta skrev 2010-01-25 15:29:45 följande:

Gör det inte ont med epilator? En kompis till mig hävdade att den låter så jävla högt för att ingen ska höra att du skriker av smärta.
    Jag tror på den teorin!! Som tur är kan jag inte använda såna då mina hårstrån inte förstår att de ska växa genom huden när de växer ut sen. Jag måste vara extremt hårdhudad! Kanske hänger ihop med mina hårda äggskal...
  • snaily

Nenne
    Japp, de blir som långa underhudiska maskar, djupt ner också, skitäckligt! En gång försökte jag operera fram hårstråna med pincett och såg sen ut som jag hade böldpest efter några dagar (Såklart var det på sommaren också!) Totalt gett upp allt sånt nu, hederlig rakhyvel är också bra.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter