• fru AM

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Barry White kanske?

Lapinette skrev 2010-01-21 12:47:48 följande:
    Snaily - ett tips från min make - "they should have changed the music"! Han tror nämligen att äggen och spermierna mår bra av lite härlig musik när de ska träffas . Något han självfallet har frågat läkarna om i Uppsala.
  • fru AM

Varför gör man inte ICSI på alla ägg jämt? Någon som vet?

• fru AM

JAg googlade reda på svaret på min fråga själv.

fru AM skrev 2010-01-21 14:19:11 följande:

Varför gör man inte ICSI på alla ägg jämt? Någon som vet?
  • fru AM

EA: kul med bröllopstårtsförfrågan! Jag hade frågat dig också om jag hade "känt" dig när jag gifte mig!

900 inlägg kvar till 10000 - och sex dagar kvar på tråden, innan det är dags för nästa. 10000 klarar vi va?

• fru AM

Idag ska till och med jag äta kladdkaka om det tröstar vår lilla snigel?

• fru AM

Fredag!

Idag blir det nog HUS för EA!

Hej förresten!

• fru AM

JAg firar att det är fredag med kaffe och en liten chokladbit med havssalt ... Och så skålar vi får EA:s blivande hus!

• fru AM

Lappis: för sju år sedan var jag väl ungefär i samma sits som din väninna (ja förutom jobberbjudande i NY då) ... Och numera lyckligt gift med min "lover" (som jag också naivt nog presenterade för vissa vänner. De viste verkligen inte vad de skulle säga ...). Så kan det gå!

• fru AM

Nenne: jag hade gått upp ca 3-4 kilo i v11 (de två senaste grav.) av totalt ca20 kilo per grav.

• fru AM

Haha - ja riktigt så hade jag det inte ... men nästan

Lapinette skrev 2010-01-22 09:19:56 följande:
    Hon ska ju inte ta det då hon inte kan lämna sina barn här i Stockholm. Typiskt henne att söka det bara för att se om hon kunde få det ... och det kunde hon. Utåt sett har hon det perfekta livet med en chefsposition, make som även han har bra jobb, en dotter och en son, stor villa i Djursholm och så ser hon jäkligt bra ut. Och så har hon en rik lover på Östermalm som hon åker iväg på weekends med. Ja just det glömde säga att hon även har köpt en lägenhet på Östermalm där hon kan bo när hon känner för det.
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter