Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Om de inte har AB skälva då...
Men det går ju jätte snabbt och hitta vilken blodgrupp man har, det gjorde vi på biologi lektionen när vi var yngre...
Om de inte har AB skälva då...
Men det går ju jätte snabbt och hitta vilken blodgrupp man har, det gjorde vi på biologi lektionen när vi var yngre...
nenne, jag kommer inte ihåf men jag tror jag är AB +, det är ju det som är det vanligaste.... + alltså. vet att om man är negativ, som gravid, så drar de öronen åt sig.
japp, måste ner i källaren och hämta upp marsvinsklänningen. det var länge sedan jag svängde mina lurviga i den, den kanske inte passar *hjälp* då får vi gräva fram någon annan, den lilla svarta funkar ju alltid, men gosh vad trist
jag har redan torkat 2 bajsrumpor i dag, så relativt härdad ändå
galleriet ska få en bild på mig o marsvinsklänningen efter helgen
Junilejon! FUSK med solglasögon!
Kotten var otroligt gullig
nu ska jag fan städa
God förmiddag!
Nenne, super bra artikel från FL! Jag har just suttit och läst allihopa!
Säger som AM där vid lag, jag hade sprungit direkt och kollat, särskillt när det är så hög procent som lyckats efter kur och även forskning på området i över 30 år. Tycker du gör helt rätt i att söka "lösningar", vissa kan man ta med en nypa salt andra inte. KRAM
EA kram till dig med, inte kul när alla blir gravida runt omkring, och så nära som på jobbet så man måste se elländet hela tiden.
AM Vattenkoppor! My god. Tur att Victor har haft det! Det smittar ju super lätt, så det är bra att ni inte har henne där. Victor blev smittad genom luften. Vi träffade en pojke ute och de satt 30 cm från varandra i var sin vagn, ändå fick Victor det + en annan tjej i mammagrruppens dotter. Makalöst. Tyvärr är det kanske så att hon har fått det redan!
Tack för lunchen igår! Så mysigt. Jag rusade vidare till doktorn och lilla Skorpan blev med beröm godkänd på alla saker. Dessvärre skrämde den trevliga läkaren henne så hos vrålade i 20 minuter, så vi alla var helt svettiga, min dotter som alltid är så glad.
SNORKIS, hann uppfatta i går kväll, när jag läste sista sidan, att du är gravid. GRATTIS. Fan vad underbart!
Trevligt att få reda på det på det sättet med
Telis: Andas, andas andas. In genom näsan och ut genom munnen
Smoking festen var helt underbart roligt. mer glamour i livet, jag älskar baler, smokingmiddagar och annat som är lite extra Särskillt nu när man inte går på sådant så ofta.
Silverhåren ligger lite här och där, jag har lämnat spår av dem överallt Måste ta fram damsugaren
Min bordsherre på festen måste varit den bästa o trevligaste på länge *funderar* jo men. Han ägde 3 hotell i Stockholm och var så där väluppfostrad, drog ut stolen åt mig, bjöd upp till dans, hämtade ostbricka åt mig mm mm, jag var såååååå impad och önskar att han var min fullt ut
Min egen man blev kalas onykter, så han har fått höra att han lever!
Här har vi också blivit förkylda. Skorpan har haft det jobbigt med andningen i natt, pga av allt snor. Attans, hon ör snorig så länge när hon blir det.
Nu ska jag läsa i kapp lite
Just det, hoppas kursen var lika givande igår Lappis.?
Redan ikapp...
EA, håller tummarna för BIM. Nu är det som sagt plus våg!
Snaily, jasså Norge är the shit för dig denna veckan Gräva ko röv där med?
BS, läskigt med den där flickan. Hoppas hon klarar det fint och krryar på sig.
Mrs, vad trist med allt strul ... Jag är med i akassa, men har aldrig nyttjat A-kassan eller liknande och aldrig varit med i facket heller, så jag är inte insatt.
Försäkringskassan har jag ringt 2 ggr i mitt liv ag mammapeng. Då var de hjälpsamma, men det tog 3-4 veckor innan något hände, men man får väl vara glad vad jag förstår att det hände något.
Tinga, vad bra att ni inte behövt sonden. Tänker på dig när Victor inte vill äta...
Liten, jag hade gärna brunchat och lunchat, tycker det är så trevlig och jag vill se din fina mage med Men vi kanske kan boka in en lördag lite här innan jul för lite trådlunch brunch?
Söndagar är det ju mer adventsfika och kolla stan och annat som jag förstår det?
Slidkatarr..... det lät inte skoj.......
Mugglan, när har du BIM nu då?
HOPPAS det blir något nu
Jag var apförbannad när jag plussade med Victor, trodde det var för att jag skulle ha tant, men det var för att jag var gravid... vissa blir mer irriterade runt ÄL andra runt mens... ja ja
Täppt i näsan är mina absolut första symptom alla graviditeter!
BS; han hade en lika trevlig fru med sig Attans
Han var verkligen min typ *farligt*
Liten, vi köpte vantar som gick upp på Stadium förra året, de var helt fantastiska och kostade väl 129 kronor eller så. Kan jag rekommendera.
Victor var jobbig att få i ordning med i morse. Han stökar och testar gränser hela tiden.Påklädningen är jobbigast nu, så idag fick jag ta på mig sjäv hans strumpor, hans lastbil fick på sig en tröja och så vidare, sen avleda avleda avleda, tillslut insåg han att pappa skulle gå utan honom, då blev det fart och han var ite genom dörren
Är impad av att jag själv kommer på så mycket avlednings o annat påhitt varje trött morgon
Lappis, intressant. Jag var barnflicka åt 2 barn från indien, och pojken hade med sig en sjukdom, han var cpskadad och de visste ingen förrän han blev lite äldre och inte kunde gå....
ea, jag ska nog läsa lite nogrannare
ha ha ha ha ha
Jag förstår så klart det Lappis, att man kan lika gärna få skador hos biologiska barn. Hur som är ddet ju bra att de går igenom den del.. det jag tänkte på, det kan ju inte vara lätt att gå ett helt friskt barn från öst staterna... de flesta där verkar ju ha alkohol skador del lux. Rumanien och vissa av baltländerna.... fast de läkar kollar ju alla barnen sa du...hmmmm undrar just vilket land som är mest poppis? Vet du det?
Borde ju vara kina eller korea, då dessa barnen känns somde har blivit lämnade pga fattigdom, snarare än att deras föräldrar inte tagit hand om dem väl pga missbruk....
Lappis, om du nu blir gravid själv? Hur gör ni då? Får man stå kvar i kön? Vill ni ha syskon som kanske är adopterat? Tillåts man stå kvar om man har fått ett biologiskt barn.
Om inte, får man iaf föda det så man ver helt säkert att man får det, så man inte blir av med platsen o så får man tex mf