Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

oupsie
    tack, det går bra! Jag köpte något på apoteket (minns inte märket), och nu känns det helt OK. Det var nog borsten till mineralpudret som jag inte klarade av utan att krackelera. Men eftersom jag inte sminkar mig så ofta så överlever jag nu.

• nennesjuttioåtta

muggles *håret reser sig i nacken*
    Tror du att du har X!?!?

lappis
    kola!!!!

• nennesjuttioåtta

AAHH Nej det är inte SANT! Har du mycket ont?!?!?

• nennesjuttioåtta

jag hatar min jävla avatar som ser så jävla käck och glad ut. Jag måste ha lite ombyte!

• nennesjuttioåtta

åååh vännen! helvetesjävlaskit!!!
    Hänger på kramen jag med! hoppas mannen kommer hem snart!!!

• nennesjuttioåtta

hur gör man då, bokar man en tid på gynakuten eller? De måste väl ändå ta in en rätt snabbt om det är en så allvarlig åkomma?
    jag hoppas ju självklart att du har fel!!!!!

• nennesjuttioåtta

hejhej

mugglan
    och KRAM!!! Vad säger man, vad skönt att det var minus i detta fallet, men usch vad tråkigt ändå!!! Men ska du in och kolla dig ändå eller8 Har du säkert skrivit men mitt minne är skitdåligt)

Apropå BS, hon skrev i min blogg att hon hade hur stressigt som helst med besök och jobb och sjukdomar att hon helt enkelt inte hunnit in här för att skriva något. Så hon har inte flytt fältet! Skönt att höra!

Snaiily
    hua, det där låter ju helskumt! Står det något på bipacksedeln om någon biverkning eller är det en annan form av vaginos?!??!!

• nennesjuttioåtta

MSW
    Vad skönt att de låg inom det normala, ska du kolla dig emd jämna mellanrum?!?

• nennesjuttioåtta

Parnassia
    jag har inboxat dig!
    Är det själva julen som gör att du mår dåligt eller?

• nennesjuttioåtta

Alltså jag längtar så till helgen så jag tror jag får spunk! Inte för att det händer något roligt då utan för att det ska bli så skönt att få ligga och slappa, hahahahah!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter