Summan av kardemumman - livets väsentligheter
sweetie
hhah, nja det vette tusan om det berodde på det. Men tack!
whatevva, Jag var blyg innan det med men rätt karsk när det var folk jag kände (som liiiten) så det r ju ganska lik E.
sweetie
hhah, nja det vette tusan om det berodde på det. Men tack!
whatevva, Jag var blyg innan det med men rätt karsk när det var folk jag kände (som liiiten) så det r ju ganska lik E.
sweetstreeeeet
ååh jo det hade jag gärna gjort men jag har besök från Götlaborrrg då så jag kan inte...
P Parker har f ö tagit semester då så han har dräkten på jobbet.
lappis
skillnaden mellan när du pratar och när jag gör det är att du har något vettigt att säga. Jag babblar på ändå och sen kommer det massa konstigheter som man sen sitter och får skämsattacker på tåget hem av efteråt.
ha en skön helg!!!!
nu ska jag cmyka klart (klura på det ni) och sen dra hemöver och frossa i choklaaaaad!
hej vänner!
Vilket fantastiskt vinterlandskap det är idag! Och det kräksnöar fortfarande, weeeeeh!!!!!!! Ljust och härligt och fluffigt!
Telis
jösses vad bra att ha en svärfar som jobbar i huset. Här får vi göra allt själva, men det var ju vitmålat eller grått överallt så det var ingen panik att renovera just någonting så vi tar det pö om pö istället. Men visst vore det skönt om allt var fixat...
Lappis
ååh varför, varför funkar det så lätt för andra?!?!? Eller varför funkar det inte lätt för alla?! Kramar till dig! 1 år kvar till hämtning!
ååh jag är så sen i år med julklappsköp! inte alls likt mig, jag brukar vara klar före december för jag hatar att stressa bland alla andra svettiga männiksor i affären. GAAAH!
nej, nu ska jag jobba lite, sitte på mitt gamla jobb idag men de hade inte så mycket till mig att göra. Sen ska jag ringa MVC för första gången, och se vad de kan gra för mig. iiiiiiih!
hej Izzieeeeee, det var länge sen!
Låter som ni har en rejäl snurr på livet! Mitt i köksrenovering, mamma mia...
september
hoppas det var tanten så att ni kan släppa sargen och komma in i matchen igen!
snorkis
hur känns det nu?!?
hahaha jag skickade julkorten för en vecka sen, moahahahahah! Det kändes bra! Tur att jag är tidig med något...
Telis
ja, det skulle jag ha gjort, hur smart som helst! Du kan ju klistra på något blingbling på för att iaf ha verkat lite julpysslig.
EA
ha en trevlig kväll!
Muggles
Groummpfh!
jag resonerar så här, de som möjligtvis skulle vara intresserade av att se ens barn på julkortet träffar oss säkert aå ofta så den vet hur vi ser ut ändå. men det kanske jag tycker annorlunda om sen, och terrar alla andra med
nä, jag har inte ringt än, tänkte göra det när jag inte hade nyfikna öron omkring mig.