Summan av kardemumman - livets väsentligheter
EA - blir riktigt ARG när jag hör om den där 2-års gränsen!! Var fasen kommer den ifrån?
EA - blir riktigt ARG när jag hör om den där 2-års gränsen!! Var fasen kommer den ifrån?
nenne - tänk inte på det utan på att ni faktiskt har lyckats!
Hoppe-li-studsar in här och ser att Sweet har varit inne. Träffas gärna någon gång mellan den 28 dec och 1 januari. Inte många dagar att spinna på så ni andra bestäm så får vi se om kaninen är hemma. OCH FÖRRESTEN SWEETAN ... jag kommer till New York den 19 man ... på min 40-års dag! ÄNTLIGEN fick jag maken att boka biljett då SAS har New York i sin julkalender idag. Fick veta det av en restokig träningskompis som hade bokat biljetter till samma dag!
Telis - jag vet ju egentligen inget . Men jag bara kunde inte låta bli när jag fått veta att SAS hade erbjudande just idag. Nu ska jag försöka överlåta resten åt maken ... ha, ha försöka kan jag ju alltid.
Födelsedagskalas här!
Piggelin - helt rätt, never been there! Så skicka över filen till mig med . Tack!
PB - håravfall kan absolut bero på stress. Har hört någonstans att det kommer några månader efter en jobbig upplevelse. Kanske er flytt? Själv tappade jag massor med hår några månader efter IVF.
Shit, maken kom inte ihåg att han redan gett mig min julklapp så han gick här och mumlade om att han betalt Thailandsresa och nu New York biljetter ... så vad ska han ge mig i julklapp. Ha, ha ... om jag inte varit så ärlig skulle jag hållt god min MEN som sagt jag har redan fått min julklapp - Nike Convention.
Vad härligt Telis att det är liv och rörelse!!!
Shit tjejer, jag måste jobba (gå igenom en presentation) men eftersom ni hänger här inne har jag NOLL lust.
Japp, fast än har jag inte lyckats då mitt favvoprogram började 30 minuter tidigare än vanligt. Åhhh.... en snygg fransman har nu helt plötsligt dykt upp. Me like!
Cicci - kursen tar ju 3 timmar i anspråk varje måndag och så får vi hemläxa varje gång som innebär att vi ska diskutera igenom några punkter.
Undrar så varför varken maken eller jag fått något från SAS trots att vi båda är kunder?! Fick ju veta genom en träningskompis att just idag är det New York i kalendern. Har inte ens sett att de haft kalender ... trots att jag tidigare år har kollat och bokat. Nå väl... vi ska till NEW YORK !
Så då är Piggelin myyyyyyycket äldre än dig PB ... liksom tant kanin.