Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

lapinette
    vilken glad överraskning med kvarglömd bonus!

• nennesjuttioåtta

snorkis
    jag har inte heller några symptom direkt. Lite ont i boobsen men annars mår jag utmärkt! jag har då känt mig mer gravid när jag inte varit det...

• nennesjuttioåtta

sweetie
    hahah jag är så korkad så jag vet inte hur man lägger länkar till andras bloggar på sin blogg... Tänkte på dig och din man igår när jag kollade på nobelfesten, vad kul det kommer bli sen när någon av er (eller båda, fast inte samma år eftersom ni inte gör samma saker) får priset och ska sitta där och vara snygga!

• nennesjuttioåtta

oupsie
    jag hoppas ju att Sweetie bjuder med mig när hon vinner priset.

• nennesjuttioåtta

Känn ingen press, sweetipajsaren!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    Gött!!!!!!!! Mer lycka till folket! Fast det är väl så, de flesta borde vara mer lyckliga än vad de är om de tänkte efter vad fantastiskt de har det ändå.

AHAHAHAH den filmen skulle jag vilja se!!!! U can't touch this! Den har vi på singstar, kanske ska bjuda hit er!??!

FREEEDAAAAAG!!!

Snorkis
    fast tror du att det bara skulle upphöra över en natt så där om det var knas?!? Jag har ingen aning... När plussade du?

• nennesjuttioåtta

lappis hahahahaha baloobabak?!?! Var skulle den sitta på dig? Du kan ju knäcka nötter med den där rumpan (och då inte genom att sätta dig på dem)! Men hohohoohoh nu fick jag snygg picture in my head, HAHAHAHA!!!

snorkis
    no FL for YOU!!!!!!

• nennesjuttioåtta

sitter och poppar depeche mode!

Blev bjuden av grannföretaget på gröt och skinkmacka precis. *burrrp* Gott!

• nennesjuttioåtta

muggles
    usch, läskigt med kliande fläck, men det kan ju vara svamp också, så det behöver ju inte vara någon fara! (jag hade en bekant vars man råkade ut för samma sak och de trodde det värsta)

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter