Summan av kardemumman - livets väsentligheter
*sladdar in*
piuuuh varför ska allting vara kalrt före jul?!? Har rätt mycket på jobbet, men det är ju kul men för lite tid över till att hänga här. Idag skiner SOLEN över det tjocka snötäcket och det är helt fantastiskt vackert! Nancy gillar dock inte snö, och inte gjorde vi det bättre genom att släppa ned henne i en driva (eller driva är väl att över-driva, hahah). Dock är hon sjukt nyfiken och vill helst stå i dörröppningen hela tiden och titta, men eftersom vi snabbt får runt 17 grader inomhus så får hon inte det.
MVC-samtalet gick bra, det kändes helt sjukt att få ringa och säga: Hej, jag är gravid ? vad gör jag nu?
Jag försökte ringa dit idag igen för att höra om man får göra VUL hos dem istället men gav upp efter 40 minuter i telefonkön (förmodligen 4 sekunder innan de svarade men...)
Förstår att första träffen där är inte så himla spännande men det känns ände så stort att få göra allt med detta som jag önskat så länge!
lappis
för att hon inte svarade någon gång! Hoppas du får tag i henne!!!!
Sept
hurra för minus (känns inte helt bra att säga ändå) ? nu börjar vägen mot nytt +!
hahaha, jag skulle vilja se madagaskar igen, såg bara bråkdelar och den verkade aprolig. Nu finns det väl en tvåa också? Gillar humorn, trots att det är för barn.
Idag ska det handlas julklappar!