Summan av kardemumman - livets väsentligheter
fru muffinskorg igen
När började du må illa? Får du välja kollega som BM eller fixar du allt själv?
fru muffinskorg igen
När började du må illa? Får du välja kollega som BM eller fixar du allt själv?
muggles
åååh nybakt bröd, jag dregglar!
lapinettisen
Ishavsvindar, brrrrr! Nej här kändes det inte så kallt, var däremot ute i hamnen på kundmöte i början på veckan och trodde jag skulle frysa ihjäl. Jag är helt klart inte van än med havskylan, tacka vet jag -30 i inlandet.
tack gode gud för arbetslöshetsförsäkringen via facket, tjohoo! Vet inte var man får det annars till bra villkor och kostnad
mot julklappsruschen!
hejråå!
cicci
kul med pulkaåkning!
AM
Välkommen hem! Vad kosntigt att du inte fick mitt mess?!? Du raderade de inte av misstag då, eftersom jag skrev på thai först.
Telis
hahahaha, jag är rädd att jag hade gjort som din man ? jag är så himla dålig på att hålla ordning på plånbok, mobil och nycklar. men varför ska jag ha bra ordning när P påminnenr mig hela tiden?
Vafaaaaaaan jag vet inte vilken vecka jag är i! Jag trodde, eftersom jag gjorde FET i naturlig cykel, att man skulle kunna räkna som vanligt, dvs från senaste mensens första dag. Enligt den är jag i 6+0 (alltså v 7) idag. Enligt Mvc stämmer det. Enligt gyn går jag in i v 5 idag. Så de vill således inte göra VUL på mig nu före jul. är det någon som vet hur det är?!?! Alltså, hade det varit IVF hade jag inte ifrågasatt , men eftersom man ska få mens, vänta på ÄL + så många dagar som embryot är gammalt innan man petar in det, och sen 14 dagar efter ÄL så plussade jag fett. eeeh??
ja, det där var ju jävligt bra skrivet, förstår ni något alls?
ska jag behöva ringa Falun eller ska man acceptera och lugna ner sig lite.
Mvc gör förresten inga VUl. Va fan är det här för ställe?!?!
Lappis
HA, tack!!! ja men då måste det ju vara rätt!
de pratar om den där jävla snurran ! De sätter en pil på när jag fick tillbaka ägget och så räknar den ut. Först sa hon vecka 3 men vem har plussat då 1,5 vecka tidigare? Sen ändrade hon sig till v 5. Jag tror också att hon menar v 5 som jag menar v 7. Alltså att jag är 4+0 enligt BM. Men då borde jag ju precis ha plussat, eller? HAHAHAH, jag trodde att jag skulle ha lärt mig det här efter så många år på tråden.