Summan av kardemumman - livets väsentligheter
muggles förresten, lämnar du bromsspår från framvagnen fortfarande efter 10 dagar, alltså?!? Men det kanske fortfarande håller på att justeras efter MA?
muggles förresten, lämnar du bromsspår från framvagnen fortfarande efter 10 dagar, alltså?!? Men det kanske fortfarande håller på att justeras efter MA?
vad det nu är som kan behöva justeras. Har alla rester kommit ut så borde man ju vara tillbaka på banan.
Framvagnsinställningen, kanske.
muggles
you go girl! Rajtan tajtan!
todilooo
-15 och det biter i kinderna! Gött! Kändes som jag ljög idag igen när jag var tvungen att berätta för tandsköterskan att jag var gravid (är jag det?!?!).
Föredrar öl framför drinkar, har druckit alldeles för mycket grogg i mina dagar i för hög intagningsfart. Men jag är faktiskt inte sugen på någon sprit/vin/öl alls what so ever.
Frullan
symptom FÖRE: svag, svag mensvärk, ömma bröst någon dag före BIM, hård tapp . Varm.
symptom EFTER: öm i tuttarna. Tät i näsan på natten och varm som en kamin. Det är mysigt för nu är det P som klänger på mig och inte tvärtom för att värma sig.
Annars mår jag precis som vanligt så det är väl säkert tomt därinne
eller nej, jag mår inte alls som vanligt ? jag mår UNDERBART! Livet är fantastiskt och jag känner mig så lycklig! P och jag har en Prick i magen! Äntligen!
snaily
usch, fy för djurplågare!
-[
lappis
aaaaaah är det sant! hurra för soctanten och hurra för er! nu är ni på banan! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh *dansar psykotiskt*
tänk er förra inlägget i VERSALER
jag saknar också BS! Hoppas du mår bra!!!
lapis
Steg 1, wohooooo! Är det nu det ska intervjuas om hur ni ligger med varandra och annat viktigt?
Eller är det kön till att utredas alltså, så steg 2 är att börja med utredningen?