Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

hörrni, min lillasyster ska ju ha barn i vår. Båda pluggar så kassan är skral så då tänkte jag att de skulle få något till bebisen i julklapp. Men vadå? Jag tänkte att en bärsele vore något. Har ni något tips??!?!

• nennesjuttioåtta

lappis
    ett litet steg för er, ett stort steg för ert kommande barn!

• nennesjuttioåtta

EA

det får bli babyproffset i eftermiddag, hihihih då kan jag tjuvkika till oss också.

• nennesjuttioåtta

AM
    oooh jävlar vad dyra de var! nja, hahahah inte riktigt i den prisklassen...

• nennesjuttioåtta

De var väldig snygga iaf

• nennesjuttioåtta

liten
    jaa, å kanske en sån där amningskudde! Det kan ju om inte annat bli ett jäkligt roligt paket, som en jättemgiffel!

• nennesjuttioåtta

EA
    hur har det gått för honom i tävlingen då? Jag hann se slutet på Biggest Looser igår och jäklar vilken förändring, de hade tappat 50% av sin vikt (fast de hade ju och ta av, om man säger så)!

Liten
    svårt med rpesenter, jag har haft väldiga problem att hitta något i år och det blir svårare och svårare. Jag brukar göra kit, men inte i år. När vi skulle till Thailand på våren fick han i julklapp simfötter, badbyxor och kalsonger med palmer på, en kokosnöt (!), Baht och solkräm eller något sånt. Meen om du bara ska ha något "litet extra" så är det knepigt... Chokladprovning? En back öl?

• nennesjuttioåtta

mugglan
    hahahahah är det betongkeps idag?!

muffinsfrullan
    nej, vi har inte det. Förutom BM och tandläkarn. Men i jul blir det nog att säga till släkten ändå, för de (iaf Ps familj) är nog så ledsna att alla andra får barnbarn utom dem. Mina föräldrar har ju en bunt och jag tror inte de kommer hoppa jämfota direkt så det känns lite tråkigt. Eller det kanske de gör men de är inte några människor av stora känslor. Pappa kommer börja gråta men mamma kommer säga något käckt och prata om något annat.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter