Summan av kardemumman - livets väsentligheter
GOD jul PB och god morgon AM och Mugglna
AHAAAA!! En böj-gubbe!
Nice... Vad ska ni göra ikväll då?
GOD jul PB och god morgon AM och Mugglna
AHAAAA!! En böj-gubbe!
Nice... Vad ska ni göra ikväll då?
ååh vad jag älskar att skotta puder!
grattis till den glada gubben, muggles!
Lappis
Hoppas ni kommer iväg till svärmor!
Piggis
vilken dagmamma ni hittat!!!!!
telis
svullna fötter låter inte alls roligt nu, finns det inga kängor du kan snöra upp så mycket som möjligt?
Jag har drömt som fan inatt, bl a att vi skulle berätta för mamma och pappa men då såg jag en mailkonversation mellan dem där jag såg att mamma minsann också var gravid, 55 år gammal, men att det var lite osäkert hur de skulle göra eftersom det var risk för att få väldigt små barn (ej PK ? men jag menar dvärgar) men de skulle nog behålla. Så istället för att vara gravid samtidigt som syrran så blev det med morsan. Tjosan.
Tinga
usch vad trist med ett steg bakåt, hoppas det vänder snart och 3 veckor kvar till dagis bara! Förstår din frustration, jag tror jag hade brutit ihop för länge sen och satt dem på färjan till Rostock men det är väl så att man så länge det bara är ord och inte handling så är det helt normalt och jag tror att det kan vara rätt nyttigt också att pysa ut ilskan någonstans. Du är bästa mamman till dina barn!!!! Stjärnstopp!!
Lappis
på pappa!
Det var så himla konstigt för någon dag sen, jag hörde någon som tutade som en idiot, men körde i värsta snigelfarten! Undrar vad det var?
telis
jamen eller hur! Men hon körde väl bakifrån som vanligt så då blir hon ju gravid.
snorkis och vickan
stackars er, jag tycker det är FANTASTISKT välsignat att vara gravid ? fatta vilket privilegium och jag förstår inte att ni inte känner så och med tanke på vilken tråd vi är i så får jag snedtändning. Det är inte alla förundrat att få vara gravida.
Mrs B
nej vilken dålig tajming med magsjuka, hoppas ni klarar er och att Max blir pigg snabbt!
Snaily
Jag spetsar öronen på fredag!
lappis
hoppas ni kommer iväg!!!
Cicci
ja, vi ska berätta på jul också. Vet inte riktigt hur men det visar sig. En bulle i ugnen eller vam som nu råkar häva ur sig det först. Det känns lite ångestladdat ? hur ska de reagera? Och det känns fortfarande som vi ljuger.
Håller tummarna!
Parnassia
Jag tror att pannan absolut måste ha sig en översyn. Lycka till!
Och jag tycker absolut man får klaga också, på att man mår illa pga man är gravid, men graviditeten i sig kan väl inte suga apröv eftersom det är en sån fantastisk grej man får vara med om??? Sen vad som följer med den, det behöver ju inte vara så himla lajbans hela tiden men att vara gravid, hävdar jag, är en gåva som man tacksamt ska ta emot.
ok, jag erkänner, jag är fortfarande bitter.
Mrs B
skönt att det bara var en kräkkaskad! Håller tummarna att det var en engångsgrej!