• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Min make fick ett superfint skärp som han fick välja ut själv ... fast jag pushade honom lite, att ta det som var dubbelt så dyrt för jag tyckte det var så fint. Hade annars tänkt att ge honom PT-timmar då han är så träningsmotiverad. Annars får maken alltid konsertbiljetter eller en resa (weekend) etc.

• Lapinette

mugglan - vi vill veta MEEEEERA!!!!

• Lapinette

EA - han går inte på något gym så du kan boka några timmar med en personlig tränare (det jag hade tänkt att ge till min make)?

• Lapinette

Shit, jag som började morgonen så bra (arbetsmässigt) och nu har jag heeeelt spårat ur. Skulle kanske ha antagit makens bud om en omgång i sängkammaren ... eftersom jag ändå inte gör någon nytta . Hoppas erbjudandet kvarstår till ett senare tillfälle.

• Lapinette

nenne - jag vet! Han stod här nacken och skakade loss och frågade ... för en liten stund sen men jag satt här trist och tråkig och sa att jag måste jobba MEN jag gör ju inte det iallafall!

• Lapinette

EA - tror att privat tränare motiverar, ger råd och inspirerar. Då får han ju råd hur han ska nå sitt mål. Kanske saker som han inte tänkt på? Själv skulle jag tycka det är skoj fast jag alltid i hela mitt liv har tränat mycket. Det kan ju även ge kostråd, tips på olika övningar etc.

• Lapinette

nenne - visst!!! Han är så jäkla atletiskt min man. Han har ju varit tävlingsgymnast som ung.

• Lapinette

Ja, vart tog mugglan vägen??!!! MUUUUUUUGGGGLAAAAAAAN, var är du?

Hoppas jag mår ok imorgon men det brukar inte gå så hett till på julbordet mer än att vi är trötta och slöar omkring hela dagen.

• Lapinette

Är bara hemma i fem dagar mellan Frankrike och Thailand och då har jag min brors 50-årsdag + nyår så jag vågar inte lova något. Men om ni andra bestämmer något så får vi se om jag dyker upp.

mugglan - usch för att vara så bakis. Förtjänar du det dvs drack too much eller är det något annat som också spökar. Jag kan ju ibland bli så där dålig då jag faktiskt inte druckit så jäkla mycket men t ex mår psykiskt dåligt/stress eller precis fått min mens.

• Lapinette

Ja, pizza och cola brukar vi ta när vi är lite småbakis här hemma. Det var verkligen länge sen jag mådde så där dåligt mugglan. Kram på dig!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter