Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Telis
    Gaaah, ja jag pratade med min mamma i förrgår och sa att vi skulle kolla på måndag om den levde. Ja, det blir nog fler chanser om den inte gör det, sa hon. Ehh... nej det kanske det inte gör, har hon inte förstått det? Visst, chanser finns det men det har ju inte direkt kryllat av liv därinne trots alla chanser vi haft tidigare. De säger sällan det man vill höra, undrar om man kommer bli likadan själv? Förmodligen... :-s

JAaaaaaaaa det är bara fram till nästa höst kvar, hahahah! Inte tror jag du kommer ha ögonpåsar nedanför tuttarna, heller! Möjligtvis att du luktar lite surt från axeln.

• nennesjuttioåtta

mindre
    önskar jag visste hur man döljer noll engagemang och så men jädrar vad fin du är med din mage, de är säkert bara avundsjuka!

• nennesjuttioåtta

muggles
    ja mä hon jobbar ju med data! Änte skiiiitmycke pängä i dä?

• nennesjuttioåtta

cicci jag är i v 9
    Synd att namnet blivit förgiftat men det låter som ni har det härligt hela familjen och att Victor är sån bra storebror!

diskmaskin
    tretti.se visas i samarbete med Viktualia har mannen redan varit inne på, vi har dock redan en electrolux som vi inte alls är nöjda med så en sån blir det inte. Tack för tipset Izzie! Det blir en rudkoll i morgon så får vi se hur vi gör med beställning. Det är ju kanske rea fortfarande också...

EA
    skit med banken!

• nennesjuttioåtta

fan vad ni skriver , jag hinner inte med!

• nennesjuttioåtta

PB får en varm kram!!!!!!

• nennesjuttioåtta

Cicci
    äh, det är BARA v 9, så du blir inte så många veckor efter... Jepp, vi berättade i julas, de blev glada, på sitt sätt, hahahah! Vi är iaf helt uppe i det blå och här kramas det tuttar, pussar godnatt på magar och bankas bäver för glatta livet. Jag vill vara gravid jämt, för jag mår så bra! Och vi har det så bra! Äntligen!

• nennesjuttioåtta

eller bra hade vi tidigare också men vi MÅR bra och suckar enbart av ångest över att diskmaskinsjävlar går sönder...

nu är det MAT!

• nennesjuttioåtta

BS
    Vad skönt med sovmorgon! bra förslag till Cicci! Värt att tänka på!

vad kul att det är sån fart i tråden!

• nennesjuttioåtta

BS
    jo det är säkert så, och hon menar säkert väl. De brukar ju göra det fastän de sårar (kan man ju ha gjort en och annan gång själv utan att veta). Hur mår du, några förvärkar?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter