Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Åååh Lappis heJ!!!! Sawadi Kah!!! låter ju helt underbart!!!!!

• nennesjuttioåtta

hej gurus
    vad tror ni om pilates, kan man träna det hur som helst som gravid? Det borde väl vara jättebra att stärka mage och rygg??

• nennesjuttioåtta

Telis
    jag håller med, nu i början är ju semestern till förer föräldrar, sen blir det skola för Televinken i allmänbildning: Umeå och Luleå är inte samma stad, typ.

• nennesjuttioåtta

Ja det är bara nu i vår och jag vet att man inte får träna de raka magmusklerna efter ett tag (när nu det är) och jag borde ju itne ha blivit så stor fram till april tycker man...

• nennesjuttioåtta

så himla konstigt, det blir bara thailändska bokstäver så jag fattar ingetning. måste logga ut för dagen också. Attans!

• nennesjuttioåtta

Thank god it's FRIIIDAAAAYYY!!!!! *dansar disco*

FRULLAN!!! Vad glad jag blev av ditt inlägg, om den fina stunden du upplevde med dina härliga söner! WEEEEEEEEHHHH!!! Hopas du får fortsätta med terapin! Vilken kryssning, hahahahahha BÄBÄ VITA LAAAAAMMM!!! Hyvvä Päivää!

Frejis
    *kramar om* hoppas din pappa mår bättre och att ni får en bra diagnos och prognos!

BS
    hahaha, vad sött! August Å LOTTA!

Snaily
    Grattis till lyckad sprutstart!!!!!!

Telis
    hihihi, kokosnöt!

BS igen
    Nancy klättrar på baksidan av våra fåtöljer, och det lutar ju bakåt men hon kommer nästan alltid upp (varför inte ta den lätta vägen via framsidan, huh?!?!?) men hon väger ju närmare 3 kg så jag vet inte om det hjälper att Elsa blir tyngre, leklusten är nog densamma. Fast Elsa kanske blir tyngre iofs...

Startsept
    Vet du när tanten ska komma så att du testat vid BIM eller för tidigt? Hoppas du kryar på dig och att tanten har vett att vända i dörren!

Ego
    Vännen fick en liten krabat igår på knappa 1300 g! Allt har gått bra hittills iaf. Skönt! Och om någon timme ska vi till MVC, tror dock att vi ska byta till privat BM för det är närmre jobbet och vi hade henne tidigare när vi fick akupunktur båda två, men det känns lite pinsamt att säga det till MVC. You're fired!

• nennesjuttioåtta

AM
    Aha, ja så kanske det är! Fast det känns ju som att gå bakom ryggen och tokdissa någon.

• nennesjuttioåtta

Parnassia
    Boktips och deckare... nä, sorry. Det var länge sen jag läste något bra. Däremot kommer jag fortfarande ihåg en "dokmunentärbok" som jag läste för några år sen, om schassiderna (??), de där krulljudarna i Brooklyn, för det var så roligt att se dem live när vi var där i fjol.

Har du läst Berlinerpopplarna + 2 efterföljare? Det är inga deckare men drama om en norsk familj.

Patient 67 av Dennis Lehane är ju skitbra!
    www.boksidan.net/bok.asp

• nennesjuttioåtta

AM
    ja men då bytte du ju av en anledning som de inte behövde veta, nu känns det som att de TROR att vi byter för att de är dåliga. Annars förtjänar de ju att tro det om de ändå sög. Hänger du med? Ja, vi får se hur vi säger...

Parnassia
    rapport, javisst!

• nennesjuttioåtta

BS
    nä nu ljög jag tydligen, hon, Nancy alltså, väger närmare 4 kg (tillrättavisning av maken, hahaha!)

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter