Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

snaily
    måste kolla... 13 dagar. Började spruta en onsdag och äggplock på en måndag.

• nennesjuttioåtta

ägglosningssprutan tog jag lördagen före ÄP så det är ju inte 13 sprutdagar.

• nennesjuttioåtta

Vickan
    ja jädrar, fast jag är så sängkär så jag orkar inte gå upp att kisa bara för att. Måste vara panik för att jag ska slita mig från den sköna värmen.

• nennesjuttioåtta

F ö surfar jag på mammakläder men inser att det är ett bra tag innan det ska behövas. Min syrra har knapt mage alls och hon är i v 20.

• nennesjuttioåtta

snaily nä precis. 10 dagar med Puregon,

• nennesjuttioåtta

MSW förresten
    Blivande fruL ska också med på bf-listan!

hej EA, jag tycker du är värd den shoppingen.

• nennesjuttioåtta

Snorkis
    jag är i v 9 bara så jag hinner nog dra på mig ett och annat. Men hittills har jag knappt några symptom alls. I natt fick jag dock gå upp för att kissa! Ett framsteg! men visst är det konstigt att det kan vara så olika.

EA
    jag grävde i landet samma dag som ÄP, men efter återförandet så höll jag mig lugn. Jag tyckte det gjorde ont i magen före ÄP om det skumpade med bilen, om jag sprang/skuttade nerför en trapp/gick fort men annars mådde jag bra. Vet inte hur skumpigt det är på MC men i skåne har ni ju så fina vägar så där studsar det väl inte, värre häruppe i tjälknölsland. Nej, tjälskott heter det. det andra är ju en stek.

Mugggles
    Vi kände oss hemma direkt i vårt hus, det var ju så självklart att vi bodde där, de ställena vi bott på innan var ju bara till låns eller "tills vidare". Det var skönt, men jag tror inte det är någon fara på taket om man inte känner så direkt heller. Som tidigare talare sagt, 4 årstider gör att det känns ännu bättre. Vad kul att komma i ordning och flytta ? äntligen!!!! Kramar om dig ang barnverkstan, fy fan vad jag hatar att ruva! kan du inte be någon privat gyn att ta de proverna utan att behöva göra en hel utredning? Även om högt FSH-värdet inte behöver innebära stopp i maskineriet (Frejis är ett bra exempel!) så kanske det åtminstone är något att luta sig mot och tagga ner förväntingar... ääÄÄH vilket skitsnack, det går ju inte att släppa tanken vad jag vet men önskar av hela mitt hjärta att det kommer funka snart igen!

Piggelin
    HAHAHHAHAHAH toalettring runt halsen, vilken syn! Men hjälp vilken panik innan den kom av!!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter