Summan av kardemumman - livets väsentligheter
nej, nu blir det storhandling och ännu mer fix
på er och ha det å bra!!!!
nej, nu blir det storhandling och ännu mer fix
på er och ha det å bra!!!!
hej igen!
frullan MY GOD! Verkar som vi hade någon regissör som bara KALLADE sig Norén för vår jul var i jämförelse tindrande (vi brukar kalla det Norén nämligen).
BS
Förlåt, jag glömde ju att säga HEJ och välkommen tillbaka!!!!!!
PB
Yeiiks vilken sagojul ni verkar haft! Kan se allt framför mig och i ert slott också. Glöm inte bort att ta hand om dig också, mellan uppdragen i köket.
Koko
Hoppas, hoppas att lillebror (pa-pa-paaaaaaa bli inte som jag när du blir stor) lär sig sova snart så du får komma ifatt dig själv, vännen. Ta hand om er!
Hej AM, har solbrännan ramlat av än?
BS
har du berättat för BM att du är så sjukt trött?!? Hoppas du får vila ut nu innan det är dags för storkleverans!!
GOTT NYTT ÅR på er - världens bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppas ni alla hade en bra kväll igår och känner er taggade inför 2010.
Muggles & EA
*tar sats*
RÖVSKÄGGSSNUSKPUDELSLEMPUNG!!!
Kramar om!!!! GROUPMFFHHH!
AM
HAHAH vilket nyårslöfte!
PB
AMH-värde?!? Vad mäter det för något? Förstår att det är ett riktigt svårt beslut, särskilt när det inte är gratis och allt med det. Hoppas ni kommer fram till den bästa lösningen för er!
Lapinette
WOAAAH vad spännande med undersökningen. Kul att du gick dit och att läkaren verkade vettig och intresserad. Ha en RIKTIGT härlig resa till Thailand och ta hand om er!!!
Telis & BS
Inte långt kvar nu! IIIIHH!
Piggis
Aaaoooch! Är du säker på att du inte brutit svanskotan eller nåt??? KAAAAAM!
Ego
Har haft vänner från Västkusten och vad lyckat det varit, vad tiden snabbt tog slut. Vi har åkt skidor på längden och ätit gott och jädrar i havet vad det har snöat inatt!!! Vilket vinterland vi har!
Hon var ju såklart gravid också så vi satt och skålade i alkoholfritt bubbel och fnittrade av placeboeffekten. Här var det löjrom till förrätt, den där fonduen vi gjort de senaste 4 åren (succé as usual) och lappis fondant till efterrätt. Jummie! Man skulle ju ha en kyld plåt så jag ställde sonika ut den på bron men när det var dags att peta in den så var den helt översnöad. Kyld med råge.
Så det hade nog behövts några minuter extra i ugnen för det var mest flytande chokladsmet under ett tunt lager skare.
Jag mår fortfarande skitbra, så det känns för bra för att vara sant. 1 vecka kvar till första tjuvkiket, ska det verkligen vara något därinne?
En annan bra grej är att tuttarna blivit så snygga att jag tänder på mig själv, hahahahha!!!
NU ska jag lägga mig med mannen och Nancy framför brasan. Puss på er alla!
PB
Aha, ungefär samma som FSH-värdet, ungefär?!? Jobbigt att behöva bestämma sig så snart ändå, även om jag inte heller tror att sista förbrukningsdatumet har gått ut, hoppas det löser sig med jobbet för din man!
Lappis
ärligt så blev jag skitsned när jag hörde att de också skulle ha barn, hahhaha jag är nog inte helt botad från min bitterfitteilska, de träffades för drygt ett år sen bara... "ja, det blev ju liksom bara" Men när de väl kom så kändes det bara bra.
Tips på pusslet, skit i vad det föreställer, håll er till färgsorteringen!
Nu är det nyårsrester!
Lappis
Går planet i morgon? NEJ! Säg det inte! *AAAAAALALALALALABINGOOOOOOOO*
Ha det så himla härligt där borta! Och lycka till med pusslet!
PB
Vad glad jag blir för din skull att ni kom fram till ett gemensamt beslut att köra på! Förstår ditt resonemang, det är inte kul att känna efteråt att han bara följde med utan att vilja helhjärtat. Och ett försök kan ju bli fler om ni får till frysen! Så dags för spraystart om 3 veckor då! Spännande!
Snaily
när ska du börja med sprutorna?!?!? IIIIIHHHHH! hur mår du nu??
Snorkis
usch, det lät inte alls kul ? har det med graviditeten att göra alltså? Vet en kompis som fick det och hon fick någon medicin att smörja in sig med, vet inte vad det var. Om jag minns rätt... Jag smörjer mig med barnolja ibland efter duschen och tycker det fungerar jättebra för nu när det är så kallt så blir man ju torr bara därför.
Muffinstönt
hahah där är du ju! Om du fryser ? använd tjocka strumpor inne. Är man varm om fötterna så blir man varm i kroppen. Mössa är ett måste ute och en sjal/halsduk är gött både inne och ute så det inte drar. Fick en snygg bild av dig som michelingubbe i fjällen...
september
hahaha jag trodde det skulle komma något skitspännande längst ner i ditt inlägg efter den där långa pausen (nästan så jag hörde trumvirvel!) Hur gick det i julas, var det ÄL då?
Izzie
iuuuh, låter jobbigt med blåsor i munnen! Jag tror som liten att det finns något man gurglar med. Men det kanske är för såna där aft... eeeh vahettere... andra blåsor. Vafan heter de? Aft??? ÄH! Hopas de snart går över!!!
MSW
Ättika eller en diskmaskinstablett. Sen skurade jag tvättmedelsfacket både inuti och hålet där det sitter ? helt fullt i mögel *ryser* Snart dags igen tror jag. Det kloggar igen snabbare än man tror.
Nu är maken ute och hurtar i spåren igen. Jag känner mig lat och trött. Idag har jag inte varit utanför dörren på hela dagen... I morgon är det jobb igen och jag drömmer så mycket om det att jag vaknar med spända käkar och är helt arg. Vi ska flytta till nya lokaler och min chef är en hamster och jag drömde i natt att hon vägrade slänga disketter och floppydiskar trots att vi inte ens har datorer som vi kan stoppa dem i.
Vet inte hur jag ska orka gå upp 2 timmar tidigare än vad jag vaknat på hela julledigheten. Iofs har vi gått och lagt oss rätt sent men jag har jättesvårt att somna och drömmer som sagt vansinnigt mycket. Önskar att jag åtminstone blev kissnödig så jag var tvungen att gå upp...
Nä, det känns helt overkligt att det ska vara något härinne eftersom jag har så lite symptom.
Men äntligen har vi hittat glöden igen, WOHOOOOOOOO!!!!!
Snaily
Vilken stad? OOhh jag röstar annars också för Falun, kom närmre hit!
Sprut på torsdag!!! WOHOOO! Kläm åt ordentligt i magen så att nypet känns mer än sticket. Du är ju van vid sprutor så det kommer gå galant! Jag tyckte det tog emot ju fler gånger jag ahde gjort det, men satte tidsgräns och räknade ner liksom. ett två tre på det fjärde ska det ske....