• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Önskar jag hade samma problem. Har knaprat piller utan någon som helst funktion. Skulle absolut kunna tänka mig att gå tillbaks till pillrena igen då jag mådde så himla bra = hade nästan ingen mens alls och absolut inga menssmärtor.

• Lapinette

Ja happ, då är man även dålig i magen! Har lämnat jobbet för att sitta i hemmets mörka vrå istället. Skönt! Har även hunnit prata både med mamma och pappa ... attans vilken kontakt jag numera har med båda. Oooootroligt!

• Lapinette

AM - mamma har jag alltid varit väldigt nära men vissa perioder mer och andra mindre ... som de flesta tror jag. Gällande magen så tror jag att det var något jag åt till lunch så det lär nog vara över nu ... hoppas jag. Om inte annat så ringer jag bums imorgon och avbokar tiden.

• Lapinette

Tar tacksamt emot alla klappar ... gillar speciellt att bli kliad bakom öronen .

• Lapinette

AM - jag är nog en lite udda kanin för jag föredrar champagne och petar bort morötterna som ligger i maten (när de är kokta ... usch!).

• Lapinette

Fast just nu är nog mitt te som jag dricker det bästa för magen. Hoppas dock på lite skumpa imorgon ... då brorsan fyller 50 år!!!

• Lapinette

Ja, det är inte illa!!! Imorgon blir det dock endast familjen. Den stora festen kommer att gå av stapeln i mitten av januari och då ska jag baske mig inte vara förkyld, för då lär det bli att slå klackarna i taket.

• Lapinette

Oj, läste visst lite fel ... köld i hålet och undrade just vilket?!

• Lapinette

Snaily - låter otroligt stressigt för en snigel!

• Lapinette

AM - ska det vara ofantligt höga, lyxiga varianter? Såg jättesnygga partyskor på Karen Millen på Biblioteksgatan på rea.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter