Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Fick ett trevligt sms från mugglan när jag öppnade mobilen på Arlanda . GRATTIS BS!!!! Härligt att det verkar ha gått så snabbt.
Fick ett trevligt sms från mugglan när jag öppnade mobilen på Arlanda . GRATTIS BS!!!! Härligt att det verkar ha gått så snabbt.
Snaily - hur långt har du kommit i sprayandet och hur mår du? Jag tror inte ett glas vin då och då skadar själva utgången av IVFandet men man ska däremot undvika en rejäl fylla.
Ja, vad ska jag säga om semestern? Vi har verkligen latat oss ... så som det var tänkt. Legat vid poolen och läst böcker, tagit thaimassage på hotellet, promenerat på den näst intill öde stranden, ätit massor med god thaimat, skaldjur och fisk och så har jag ju dykt för alla första gången också . Och bränt näsan (fast det var inte första gången).
Snaily - jag fick rekommendationer från min läkare att inte dricka från spraystart medan de på CvL hela tiden säger lev som vanligt men de verkade också tycka (då vi försökte planera en av IVFerna så berättade jag att jag skulle på bröllop i Frankrike = myyyyycket champagne och vin) att man inte ska häva i sig allt för mycket efter sprutstart men ett glas gör inget.
Själva har vi öppnat en liten champagne som jag fick från jobbet nu ikväll. Ett glas och jag är supersnurrig. Försöker nu bara hålla ögonen öppna så länge det går.
EA - huset låter fint! När ska ni buda eller är köpet redan klart?
Snorkis - fick skumpan i julklapp ... har inte varit på jobbet i år.
Telis - hur känns det? Är det lugnt och det är den 13:e som gäller?
BS - STORT GRATTIS! Men om det gick så fort så kan det väl inte ha varit så himla hemskt, eller?
Vickan - tackar, tackar!
BS - nej, det lät inte skoj! Vad skönt att det gick bra och att det är över. Åter igen grattis!
Piggelin - gillar också HBO men har inte deras kanal här hemma ... men i Thailand. Älskar flera av deras serier och saknara Entourage och då speciellt Ari.
BS - vad härligt att den lilla damen är hänsynsfull mot mamma redan!
Här har maken redan gett upp och lagt sig. Själv är jag lika röd i ögonen som på den solbrända näsan ... men jag sitter tappert fortfarande uppe och letar kort till bildspelet jag hade tänkt att visa på brorsans 50-års fest. Jag ska ju vara toast madame på hans fest om 2 veckor. Tar tacksamt emot tips och idéer!!!
Nej, nu går ögonen i kors och resterande foton måste scannas in ... det får bli sängen! Sov gott på er!
nenne - f'n vad underbart med en liten prickig röv!!! eller hur var det nu? Röv i pricken eller??!!! Stort grattis!!! Förstår att känslan måste vara helt underbar.