Summan av kardemumman - livets väsentligheter
EA - det kommer att vara hålligång men den eleganta är ganska så avslöjande också dock går den nedanför knät medan den korta svarta slutar ovanför knät. Som sagt ... dagens i-landsproblem.
EA - det kommer att vara hålligång men den eleganta är ganska så avslöjande också dock går den nedanför knät medan den korta svarta slutar ovanför knät. Som sagt ... dagens i-landsproblem.
Jag skulle nog vilja säga tänk om det räckte med mens OM man KUNDE bli gravid! Vad fasen ska jag ha den jäkla skiten månad efter månad och ont så in i bängen gör det också?!! ... till vilken jäkla nytta! Usch, vad jag har svurit över det eländet.
Tinga - njut av "semestern" för den är du väl värd!
AM - klänningen går någonstans mellan knät och foten i längd så något längre än din "önskelängd". Dock jäkligt bra för mig som har tokstora vader. Sen är den halterneck så jag visar en del rygg och med djup uringning fram. Det är stavar i oljesvartblått borderade ca 3 cm runt hela urringningen så inget halsband kan man ha.
Så 1-1 gällande kort-kort party-pary eller mer elegant.
Snaily - då gissade jag förmodligen rätt, ÄP på onsdag. Jag har alltid tagit blodprovet på Sophiahemmet på morgonen så när jag har kommit till min läkare på eftermiddagen för VUL så hade han redan resultaten.
Stort grattis Piggelin som är på okändort och blir bortskämd, förhoppningsvis!!!
Undrar hur det blev med festen ... ska hon ha någon? ... säger kaninen som precis varit ute och mätt i vardagsrummet för att kolla om vi ska ha en mindre tillställning med sittande bord istället för mingel när det väl är dags för min tur att bli skräcködla.
nenne - tack har suttit och begrundat underverket. Söt! och det är en stor komplimang ifrån mig som ofta tycker att de små ser ut som små grodyngel.
nenne - maken har precis fört över 100 euro till Röda Korset.
Ahhh... det låter mysigt! Själv har jag inte alls bestämt mig vad jag ska hitta på.
AM - tackar och bugar för engagemanget. Den kort-korta är rakt avskuren upptill och har liksom tunna volanger hela vägen ned. Jäkla vad svårt att beskriva och till detta ska jag ha mina skyhöga svarta Pedro Garcia skor med swarovskistenar. Har ett kort på den långa klänningen men dock inte på den korta som jag inte ens minns när jag har använde senast.
AM .... där vände du! Trodde du hejade på den eleganta. Långa örhängen är säkert snyggt ... till saken hör att jag har haft samma örhängen de senaste 3,5 åren dvs de jag fick i morgongåva och som är i samma utformande som min förlovningsring och det där armbandet jag fick i julklapp i fjol.
muggles - induktion me like!
EA - hoppas ryggen känns bättre efter pilatesträningen. Själv ska jag snart iväg och köra dancestep och njuta av att veckan snart är över.