Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Och vad härligt med träning igen!
Och vad härligt med träning igen!
AM - det är förnekelse !
AM - just det mitt halsband kan du se på FB. En kompis la in lite partybilder ... det var dagen innan den där brunchen ni hade . Och även där har jag en rakt avskuren topp med endast smala band.
www.facebook.com/profile.php&id=1081369573#/photo.php?pid=4813787&id=819489417
BS - hur är det annars? Känns det bra nu när själva förlossningen är över och ni har fått komma hem?
Oj då! Men fotot ligger där - det senaste som jag är taggat på. Där jag sitter och gör hmmmm... "V" tecken ... som vanligt.
För att se fotot måste man ha mig som vän på FB och sedan gå in på View photos of Katrin och där ligger det först.
Annars så var jag på Åhléns och hittade ingen sjal (måste åter säga ... så jäkla dåligt utbud på sjalar i Sverige!!! ) men blev förtjust i ett par örhängen ... åter igen Dyrberg Kern. De påminner om de här www.dyrbergkern.com/ men är längre och i guld. Köpte inte utan ska fundera ...
Vickan - Jag tror du ska bli mamma!
I know AM! Men Åhléns har bäst utbud av Dyrberg Kern . NK ska jag ta på torsdag innan jag ska möta upp väninna och dricka vin.
Sen bestämmer jag mig vad jag ska lägga pengarna på. Hinner ju alltid ned en sväng på stan på lördag innan festen. Varför jag är lite småsnål är för att jag denna månad redan har köpt ett par vårskor, en kostym, en skjorta och en kofta ... och det var inte många av de sakerna som var på rea.
Vickan - drömt sött! Jag tror det löser sig och att det faktiskt är en anledning till varför man går gravid i 9 månader.