• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

nenne - du är för skön !!!!! Även om jag också hade suttit där och tyckte ... jäkla snarstucken hon är det är ju bara ett spel.

Kladdkaka åt er! Själv tänkte jag bli på kanelen och repetera sånger inför festen ikväll ... NOT! Ska dricka finvin, på finkrog med väninnan som har ALLT men ändå inte vill ha det. Ska bli jäkligt kul och intressant och höra hur det står till i hennes komplicerade tillvaro.

• Lapinette

Just det! Har den nya blusen på mig!

• Lapinette

Jag är ju så jäkla trött att ett glas rött lär få mig att sitta där på finstället och sluddra ... snacka om konsonanter nenne.

• Lapinette

...eller det kanske snarare blir mest vokaler ... ööööööööööööö!

• Lapinette

Usch, så där får jag bara inte bli på lördag. Har en tendens att bli full när jag är stressad och har sovit dåligt ... precis som denna vecka. Sen så har min bror den inverkan på mig att jag brukar spy som en fontän när jag varit där ... USCH! Och ja, som kaka på moset (eller hur man nu säger) så ska jag ju ha min mens på lördag eller där i ostkroken och dåååå blir jag verkligen dålig när jag dricker. Inga bra odds alls ! Men jag lovar jag ska försöka dricka vatten istället ... var det någon som gick på den .

• Lapinette

Jag har inga problem att förlora fick ofta höra att jag såg gladare ut när jag kom tvåa än etta när jag tävlade. Så länge jag själv tycker att jag gjorde bra ifrån mig ... hej, vad mer kan man göra?

nenne - absolut ska ta det lugnt tills mitt uppdrag är slutfört ... kan börja kröka efter middagen .

• Lapinette

Det där med timing är viktigt i spel ... dvs att sluta innan man har åkt på storstryk! Det måste jag erkänna att det gör även jag.

• Lapinette

Precis!!! det är bara att gå tillbaka några hundra inlägg så var det massor med tjusiga klänningar.

• Lapinette

Jösses, mina kompisar leker aldrig .

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter