Summan av kardemumman - livets väsentligheter
EA - vi vill ha minst 2 sovrum + 1 arbetsrum + att maken vill ha ett biorum etc. Men jag tror vi skulle klara oss galant själva i den där vindsvåningen.
EA - vi vill ha minst 2 sovrum + 1 arbetsrum + att maken vill ha ett biorum etc. Men jag tror vi skulle klara oss galant själva i den där vindsvåningen.
Telis - vad härligt!!!
Snorkis - det är ungefär som de här men längre och i guld. www.dyrbergkern.com/
nenne - stackars Nancy!
EA - vad spännande med budgivningen ... vad gör ni om de andra går upp ytterligare? Fortsätter ni eller är det här det sista budet?
Kram till dig gulliga Tinga! Och det där med personlig konkurs känner jag igen för denna månad. Jösses, vad jag har shoppat men bara till mig själv . Så himla ego! Men jag tänkte faktiskt boka en resa åt oss till Riga i nästa vecka. Det får bli i början av augusti på makens födelsedag.
Parnasssia - jag tänkte samma sak och försökte se på fotografierna om man kunde klura ut vem.
EA - är det ert bud som ligger överst?! Håller tummarna ...
nenne - jag brukar ha problem att hitta kläder men nu har jag gått på som en annan jäkla robot. Gick rakt in och köpte kostym + blus och sen rakt in i nästa och köpte skor ... jäkligt effektivt!
Tinga - instämmer med alla andra - Du är så värd en massa egentid och en massa mys. KRAM
Ska kolla när det är visning men ofta så är det privata visningar på fina våningar.
Ha, ha ... på tal om Läkerol läste jag igår i SvD om hur många bilar som ska till Vancouver på OS. Tänkte först ... helt jäkla galet att de inte kan hyra bilar när de är där. Men det var ju Ahlgrens bilar!!! Och så självfallet de tre viktiga K'na. Knäckebröd, kaviar och kaffe.
nenne - vet faktiskt inte men över 9 000 har vi varit förut, tror jag.
Snaily - varför skickar de så mycket!
BS - vi får hoppas de åker många varv med bussen så du får lite egentid här hos oss .