• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

EA - vad spännande!

AM - han har skiljt sig ... tror detta var bestämt och gjort innan det blev något mellan dem men han verkar inte ha berättat för alla för igår hette jag Camilla och var hans fru utifall någon från deras jobb skulle dyka upp där vi var.

• Lapinette

AM - typ det rådet gav jag henne för 1,5 år sedan. Nåja, det är hennes liv och hon gör som hon vill med det men det är andra som blir lidande runt omkring.

• Lapinette

absolut frrrrrrrrrrreeeeeeeeedaaaaaaaaaaaggggggg!!!!

• Lapinette

AM - härligt att få komma ut!!!

Cicci - gott med skumpa men idag tror jag det får bli nonalcoholic för mig. Något trött i skallen sen igår och får ju inte vara bakis imorgon när det är PARTY!

• Lapinette

Cicci - vi får väl se om jag tycker det även ikväll!

Förresten köpte örhängena igår ! Har dock plomberat dem utifall jag ångrar mig.

• Lapinette

Telis - håller tummarna att han har gått upp och visst lite fika och extrapengar måste väl hon tycka om .

• Lapinette

Frejis - vink, vink, det var ett tag sen. Jaså, du hade en rejäl bläcka på födelsedagen . Fast det kanske inte behövs så stora mängder nu för tiden.

• Lapinette

nenne - helt ok fast jag gillar nog den mindre och billigare mer än den stora. Alla små detaljer. Sa till maken i helgen att vi skulle strunta i adoptionen och köpa den lägenheten istället .

• Lapinette

nenne - det finns bara ett sovrum i den mindre lägenheten.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter