Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Så hur många dagar hade vi på oss att komma över 10 000?
Så hur många dagar hade vi på oss att komma över 10 000?
Är det t o m den 27:e eller är den stängd fr o m den 27:e? Nå väl, det är ju MASSOR med dagar tills dess. Det enda är att vi har varit ganska slöa på att skriva på helgerna den senaste tiden.
Kanske ska jag följa AM's råd till mig på FB om att få ordentligt med sömn för att orka med festen imorgon?
Så varför sitter jag då uppe? Ska det vara så jäkla svårt att gå och lägga sig?
EA - jag vaknade 08.15 och tänkte nej, jag ska ju sova lääänge idag och somnade om . Nu sitter jag här med en kopp te och ska fixa de sista sakerna. Har gjort en "postlåda" där folk ska få lägga i kort de har svarat på typ "ett roligt ögonblick du delat med xx" eller "vad kommer xx att göra om 10 år". Jag gjorde samma sak men med andra frågor på vårt bröllop och det var supertrevligt att ligga i sängen dagen efter bröllopet och läsa vad folk hade skrivit ... en del väldigt överförfriskade
.
Annars har jag menskänning men ingen tant än samt att brösten som varit så fina nu har slappat till sig igen . Hoppas bara hon kan vänta med att komma tills imorgon.
Parnassia - min mamma brukar ha sin gran jättelänge ... om den är fin. Ibland har den hunnit få en massa skott och då har hon inte hjärta att slänga ut den.
Måste in och kika på ert vardagsrum i galleriet men jag tror inget annat än att det är smakfullt. Minns bilderna från er förra lya.
Kommer nog att lägga upp bilder på FB från festen. Brukar normalt aldrig lägga upp partybilder men jag tror att denna gång får bli ett undantag. Maken har laddat med den stora kameran. Tänkte sedan sno korten som gästerna får skriva och göra ett fotoalbum till brorsan i julklapp (ja, det är långt dit).
Tinga - tavlan ni har i köket med svart ram ser precis ut som hemma i vårt kök ... fast vi har ett Stockholmsmotiv. Den här precis så där bakom bordet.
Tinga - det blir korta klänningen med stora örhängen, superhöga svarta satinskor och en sidensjal. Måste dock köpa strumbyxor idag som matchar min lite brunare färg på armarna. Det blir nog bra. Sen själva toasteriet blir väldigt improviserat (me not like) men det är svårt att förbereda när man inte har fått alla uppgifter om festen etc.