• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Hur lever livet i "the big apple"?

• Lapinette

mugglan - är han??!! Min make är kort fast även om jag har superhöga klackar så är han ändå lite, lite längre. Fattar inte hur det går ihop ... men hans skor har ju också lite klack ... får fundera vidare på saken och ta fram måttbandet hemma. För klackarna jag hade på mig i helgen är säkert 10 cm höga.

• Lapinette

Jag föll bara för superblonda, långa smala killar tills jag var en så där 24 år. Sen gick det utför och de blev mörkare och mörkare och kortare och kortare ... inte riktigt för Sicilianaren slår båda de rekorden med sitt nästan svarta hår och 170 i strumplästen.

• Lapinette

Ljungberg, fotbollsspelaren. Han var ett tag i Arsenal.

Är det här jobbet mer stressat än förra? Fast det var kortare ressträcka nu, var det inte så?

• Lapinette

Sweet - det låter jobbigt! Svårt också och söka nytt om man inte riktigt vet vad man vill syssla med. Det är i den sitsen jag har suttit de senaste 5 åren. Jag känner varför ska jag byta till något likvärdigt, då kan jag lika gärna vara kvar. Och jag vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor. Men å andra sidan trivs jag, de är flexibla här, stress emellanåt men bara i perioder utan för det mesta jäkligt lugnt och skönt.

• Lapinette

Morning girls,

Tittar in lite väl sent idag inser jag. Min chef är nämligen här så jag tog en låååång fika med honom i köket . Han är nämligen inte här så ofta eftersom han fortfarande behandlas, cancer.

Så vad har ni avhandlat här? Måste kika.

• Lapinette

Telis - vad är det för komedicin du käkar? Är det pga kejsarsnittet?

EA - hur går det med huset? Ska ni börja buda igen?

Var det någon som såg det där programmet igår när de åker och letar efter någon familjemedlem som de inte har kontakt med längre? Jag råkade klicka över dit från CSI och herrejösses vad jag grät! Dessutom så var det en fd tränare från SATS som jag tränat mycket för som var en av brorsorna som åkte till Colombia och träffade sin mamma.

• Lapinette

Ahhh... självfallet - trist Ore med dina föräldrar. Var det något som du hade väntat eller kom det helt som en överraskning?

• Lapinette

Oupsie - skönt att det är över måste jag säga. I söndags var det lite som ... jaha, vad ska jag nu ta tag i för projekt. November - december jobbade jag som en galning, sen jul och nyår och därefter har jag bara fixat med toastandet om kvällar/helg. Så nu har jag helt plötsligt fritid!

• Lapinette

Telis - har du åkt på livmoderinflammation?!!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter