• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Oupsie - tänkte pyssla och fixa iordning lite grejer hemma som blivit åsidosatta samt göra vårt fotoalbum à la Kalifornien. Sen har ju alltid resor samt min 40-års fest att planera.

• Lapinette

Jag har gjorde ju album till mamma, pappa och svärmor i julklapp så nu är det dags för något eget. Gillar de där som man gör i datorn och får i bokform . Fast självfallet är kvalitén på foton bäst när man framkallar och klistrar in.

• Lapinette

Tinga - stort grattis till det nya jobbet!

• Lapinette

Snaily - har du börjat spraya igen? Blev du svullen i magen av det förra gången också? Själv blev jag mest svullen och öm i slutet när jag tog sprutor och så självfallet dagarna efter ÄP.

• Lapinette

Själv är jag stor som en ballong om magen och i natt vaknade jag av att jag hade så jäkla ont . Hur lugn som helst var tanten igår och sen på natten drog hon igång rejält så jag trots starka värktabletter inte kunde sova. I hate her!!!

• Lapinette

Själv är jag inte vän med FB. Kan inte komma åt min inbox som blinkat till att jag har ett meddelande där.

• Lapinette

Snorkis - mina är också på recept och normalt räcker det om jag tar en men i natt var jag på väg att ta en andra tablett men försökte tappert att somna istället och tillslut lyckades jag. Kommer inte ihåg vad de heter.

• Lapinette

Ja FB har krånglat i några dagar ... är ju nyfiken vad jag har fått för något inbox.

• Lapinette

Då är det inte samma ... för det där namnet känner jag inte igen. Ska kanske försöka komma ihåg och be om dem nästa gång jag går till gyn.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter