• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

muggles - låter nästan som min story när jag tappade ett guldörhänge som jag fick av pappa redan innan jag ens hade tagit hål (han hade dålig koll) när jag åkte mountainbike på en kick-off. Surt sa räven!

Ahhh... mina örhängen är superfina men går absolut inte under kategorin lååånga. Har aldrig tagit av dem dvs jag sover, badar, solar, tränar ... älskar med dem på !

• Lapinette

Snaily - tänk dig nytt jobb och gravid nästan samtidigt!!! Förstår att du tänker på din stackars kollegor men jag tycker att du ska tänka på dig själv i första hand för ingen annan kommer att göra det. Lycka till!!!!

Och självfallet blir det långtidsodling. Fattas bara annat!

Tinga - har också funderat lite så och det går att dansa i båda (har självfallet provat).

Annars säger jag bara ... jösses vad trött jag är! Efter 20 minuter på träningen kunde jag ha packat ihop och gått hem men stapplade mig igenom ytterligae 35 minuter och nu sitter jag här efter god middag (lax) och ett par glas Sancerre och är i koma.

• Lapinette

Åhhhh... ämnen som även jag kan lägga mig i (m a o det handlar inte om barn).

Muffinstönt - nu har jag inte all info men jag säger ÅK!!! Har man möjligheten att bo utomlands en tid, ta den.

Gällande bröllop så har i princip nästan alla mina vänner gift sig och de som fortfarande är singlar är jäkligt bra på det dvs att vara singlar. Makens vänner är skittråkiga och flera har varit tillsammans länge och har barn men inte gift sig . Vill absolut gå på fler bröllop! Senast, här i november, blev vi snuvade på ett då en av mina vänner hade gift sig i smyg och berättade på sin inflyttningsfest.

Och så instämmer jag i ... FRRRRRRRRREEEEEEEEDAAAAAAAAAG!!!

• Lapinette

EA - du får ge pilates några gånger för att se om du kommer in i det och börjar gilla det. Själv har jag ju lite svårt för de där "lugnare" passen men försöker emellanåt att gå då jag vet att de är jäkligt bra för kroppen (har dock inte provat pilates).

• Lapinette

Jag har alltid sagt att jag ska börja med tai-chi när jag är pensionär ... liksom golf (när folk frågar varför jag inte spelar golf).

Andningen (vid t ex yoga) har jag också svårt för. Kan komma på mig själv att jag helt plötsligt har slutat andas när man gör någon krånglig övning.

• Lapinette

Ja, lite spänd blir väl rumpan automatiskt?! Säger kaninen som nu sitter på kontorsstolen och spänner som bara den.

• Lapinette

EA - ahhh... det funkar! Men som sagt, lite spänd rumpa blir det med automatik.

• Lapinette

Muffinstönt - instämmer gällande mensen men jag får ont i magen ... ryggen klarar sig fin-fint.

• Lapinette

Cissi - matbaren på Mathias Dahlgren!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter