• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Telis - vad härligt att det blev en "riktig" middag istället för pizza. Vi har själva åtnjutit 3 rätter och har endast efterrätten kvar men tar nu ett break och ska lägga pussel. Lite annorlunda men jäkligt mysig nyårsafton.

• Lapinette

pb - förstår att det är mycket tankar som snurrar runt och tyvärr så vet man ju inte om försöket ger något eller ej.

bs - bubblet var riktigt gott och då vi även öppnade upp en annan favoritchampagne så kunde vi jämföra och den var verkligen riktigt, riktigt god ... men vi kommer inte dricka Krug varje dag .

Här har vi städat, tvättat och jag ska nu bestämma mig om jag orkar gå till Odenplan (superlångt ) för att köra årets första danspass. Vi sitter annars klistrade framför vårt pussel. Satt i natt uppe till 02.00 för att försöka få ihop ramen men gav tillslut upp. Nu börjar bilden så smått ta form. Skoj!

• Lapinette

pb - fördelen när man gör det privat ... det går oftast jäkligt snabbt!

nennelainen - låter som ett urmysigt nyårsfirande och vad härligt att väninnan också var gravid så ni kunde sitta där och mysa tillsammans (inte ett dugg avis ... nej då!!!).

Vi håller fortfarande på med det där Wasgijpusslet på 1000 bitar. Mon dieu, vi vet ju inte vad det är vi lägger så det är verkligen kreativ fantasi som gäller. Helt besatta är vi men just nu har vi tagit en paus. Jag har börjat packa väskan men maken som alltid är sen och hatar att packa har inte lagt ned en pryl än så länge men vad då ... det behövs väl bara badbyxor, t-shirts och ett par tofflor .

• Lapinette

nenne - vi har färgsorterat som bara sjutton och får mer och mer motiv ut av det. Det är superskoj! Ska tillbaka till pusslet nu när jag har packat färdigt ... som sagt vad behövs mer än en bikini?!

Ahhh... så du är fortfarande en bitterfitta!

Liten, Sweet, Frullan och Telis - låter supermysigt med er fika idag men jag tog ju inte ens reda på tid (plats visste jag) då jag förstod att dagen skulle bestå av ... hmmm ... pussel! Nej, jag menar städa, tvätta och packa för det har vi också gjort idag. Idag är det första och enda hela dagen vi varit hemma på ett par veckor eftersom vi förra helgen var i Frankrike så det kändes rätt skönt att få komma ikapp MEN visst är jag ledsen över att jag missade er.

• Lapinette

nenne - japp, imorgon går planet . Känns hur overkligt som helst!

• Lapinette

Jag åker i eftermiddag så vi har hunnit lägga klart pusslet! Packat i princip klart och ska nu bara slöa i några timmar innan vi drar ut till Arlanda.

• Lapinette

Hej muffin!

Vet att du smyger här ibland men du får komma in här och skriva om du vågar och vill. Vi håller inte alla på och försöker att bli gravida (längre) och som du redan vet så avhandlar vi så många andra ämnen här inne.

• Lapinette

Där har jag inte mycket att komma med ... för usch att klämma på de små stackarna.

• Lapinette

Muffin - en hysterisk familj som tittar på tv med en ungefär tusen olika leksaker, snögubbar och ett allmänt kaos runt omkring. Köpte det för halva priset dvs 100 kr på Akademibokhandeln.

Nej, nu stänger jag ned och går till flygbussen. Tjing!

• Lapinette

Sorry tjejer, har inte möjlighet att läsa allt ni har skrivit här inne men tittar bara in för att kolla om Televinken fortfarande verkar komma den 13 januari ... och inte tidigare.

Själv har jag dykt idag för första gången . Är mest glad över att jag såg Nemo och fick simma med en sköldpadda samt att vi på vägen ut till dykstället, Similian island, fick följe av ett gäng delfiner. Inte helt fel på dagens utflykt. I överigt har vi varit jäkligt lata och tillbringat mycket tid vid poolen eller på White sand beach som ligger några minuter härifrån.

Som sagt, ville bara kolla lite snabbt här inne hur landet ligger och säga hej, hej!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter