• Mirey

Matildafest

Någon här som har erfarenhet av matildafest.se? Tänkte beställa ett par skor där o skulle vilja veta om de är pålitliga o hjälpsamma under byten?

• Svar på tråden Matildafest
  • Alexxxi

Lägger till en kommentar här... och hoppas nån kan hjälpa dig=)

• Phantis

Jag åkte förbi där en dag då jag jobbar i närheten. Skulle egentligen bara åka förbi för att prova storlek så jag beställde rätt från början. Hon var urgullig och hjälpsam - lite skor har de ju på lager och jag hittade ett par bland dem. Kunde ta dem med mig hem och kolla ihop med klänningen då jag fastande för ett par jag egentligen inte tänkt mig..hahha och sen inga problem att byta om det nu inte skulle passa. Då var det bara att lämna tillbaka och de skulle beställa hem andra. Jag har förstås ingen erfarenhet av själva bytandet då jag inte behövde det.

Ett tips är att kolla hemsidan så du vet på ett ungefär vad du vill ha när du kommer dit (om du bor i Stockholm förstås) för lagret är som sagt begränsat.

• Mirey

Phantis, vilken tur du hade som råkade gå in dit o hitta dina skor!! Men beställer man inte från nätet? Kanske lika bra o gå dit så hon kan ta mått på mina mina fötter för jag vet inte om jag behver 35 lr 34.5!! Men hon låter juh gullig! Vart ligger butiken nånstans?

• Paljetten

Jag beställde mina skor och min väska där från nätet och jag fick bra service och bra bemötande. Skorna passade perfekt, jag orkade dansa med dem hela natten, så jag är nöjd!

• Mirey

Va kul o höra Paljetten! Hur såg dina skor ut o hur många cm klack hade du? Jag har sett ett par palattå med öppen tå, kanske inte så bekvämt med öppen tå? Men jag vill bli längre i klänningen, e ba 157...

• nyår09

Paljetten-

Hur lång tid tog det innan du fick skorna? Jag har beställt skor där för snart 3 v sen... har betalat handpenning... undrar när skorna kommer?

• Mirey

D står 20 arb dgr på deras hemsida va?

• nyår09

jaha...det kanske det gör.. missat det... ;o) då kommer nog skorna vilken dag som helst..

• Mirey

Vilka har du beställt?! O vad kostade frakten?

• Paljetten

Jag beställde AF015 i silver satin och 6,25 cm klack:
    matildasfest.dinstudio.se/gallery_117.html
    Jag tror frakten var på 60 kr. Jag har för mig jag fick mina skor på 3 veckor,men ring eller maila Mejan, hon jobbar jämt = )

nyår09 skrev 2009-10-28 17:19:38 följande:
    Paljetten-Hur lång tid tog det innan du fick skorna? Jag har beställt skor där för snart 3 v sen... har betalat handpenning... undrar när skorna kommer?
    [/citat]
    Mirey skrev 2009-10-28 15:33:19 följande:
    [citat]
    Va kul o höra Paljetten! Hur såg dina skor ut o hur många cm klack hade du? Jag har sett ett par palattå med öppen tå, kanske inte så bekvämt med öppen tå? Men jag vill bli längre i klänningen, e ba 157...
Svar på tråden Matildafest