Inlägg från: Mirey |Visa alla inlägg
  • Mirey

Matildafest

Någon här som har erfarenhet av matildafest.se? Tänkte beställa ett par skor där o skulle vilja veta om de är pålitliga o hjälpsamma under byten?

• Svar på tråden Matildafest
  • Mirey

Phantis, vilken tur du hade som råkade gå in dit o hitta dina skor!! Men beställer man inte från nätet? Kanske lika bra o gå dit så hon kan ta mått på mina mina fötter för jag vet inte om jag behver 35 lr 34.5!! Men hon låter juh gullig! Vart ligger butiken nånstans?

• Mirey

Va kul o höra Paljetten! Hur såg dina skor ut o hur många cm klack hade du? Jag har sett ett par palattå med öppen tå, kanske inte så bekvämt med öppen tå? Men jag vill bli längre i klänningen, e ba 157...

• Mirey

D står 20 arb dgr på deras hemsida va?

• Mirey

Vilka har du beställt?! O vad kostade frakten?

• Mirey

Va roligt! Vilka beställde du? Men om de e små i strl så räcker nog 35 för mej, har 35 i pumps annars men vissa e lite stora =(

KatjaB skrev 2009-10-29 15:50:33 följande:
    jag har fått hem mina skor, de är jättefina! Dock så gjorde jag bort mig lite när jag läste här på bt om folk som tyckte de var små i storlekarna och valde en halv storlek större för att vara på säkra sidan (lat som jag är orkade jag inte mäta foten) och då blev skon pyttelite för stor, men det är ju inget som inte ett inlägg fixar. All service har varit kanon och jag tar fram skorna då och då bara för att titta på dem för att de är så himla fina
  • Mirey

Jaha ok!

En annan fråga tjejer, d skorna jag kollat på e med öppen tå. Tänker att d kanske blir obekvämt?! Bättre att ha stängda tår kanske? Vad tycker ni?

• Mirey

Ok, man kanske kan gå i dom innan då o träna lite. Men jag har ett par pumps med öppen tå o jag fick blåsor första gången jag gick i dom länge, gjorde jätte ont o vill verkligen inte att d ska hända så! D e tillome i skinn o dessa jag vill beställa e i tyg, värre?

• Mirey

Va kul att d bara e positiva upplevelser o erfarenhet om Matildafest!! Nu känns d verkligen som att jag kan lita på dom. Ingen annan som har dålig erfarenhet?!

Svar på tråden Matildafest