Matildafest
Någon här som har erfarenhet av matildafest.se? Tänkte beställa ett par skor där o skulle vilja veta om de är pålitliga o hjälpsamma under byten?
Någon här som har erfarenhet av matildafest.se? Tänkte beställa ett par skor där o skulle vilja veta om de är pålitliga o hjälpsamma under byten?
Phantis, vilken tur du hade som råkade gå in dit o hitta dina skor!! Men beställer man inte från nätet? Kanske lika bra o gå dit så hon kan ta mått på mina mina fötter för jag vet inte om jag behver 35 lr 34.5!! Men hon låter juh gullig! Vart ligger butiken nånstans?
Va kul o höra Paljetten! Hur såg dina skor ut o hur många cm klack hade du? Jag har sett ett par palattå med öppen tå, kanske inte så bekvämt med öppen tå? Men jag vill bli längre i klänningen, e ba 157...
D står 20 arb dgr på deras hemsida va?
Vilka har du beställt?! O vad kostade frakten?
Va roligt! Vilka beställde du? Men om de e små i strl så räcker nog 35 för mej, har 35 i pumps annars men vissa e lite stora =(
Jaha ok!
En annan fråga tjejer, d skorna jag kollat på e med öppen tå. Tänker att d kanske blir obekvämt?! Bättre att ha stängda tår kanske? Vad tycker ni?
Ok, man kanske kan gå i dom innan då o träna lite. Men jag har ett par pumps med öppen tå o jag fick blåsor första gången jag gick i dom länge, gjorde jätte ont o vill verkligen inte att d ska hända så! D e tillome i skinn o dessa jag vill beställa e i tyg, värre?
Va kul att d bara e positiva upplevelser o erfarenhet om Matildafest!! Nu känns d verkligen som att jag kan lita på dom. Ingen annan som har dålig erfarenhet?!