Men Passionsblomman var väl inte aggresiv?
Jag tyckte att hon sammanfattade det hon hade uppfattat som var motsägelsefullt i vissa uttalande.
Jag hade faktiskt också funderat på att säga något om "lilla du" och "söta du" för att det är så onödigt, men jag hade inte tänkt ut hur jag skulle formulera mig på ett diplomatiskt sätt. Nu när det ändå är uppe så passar jag därför på att berätta att trots att det inte var riktat mot mig så ger det mig en negativ bild av den som skrev det och det är väl onödigt?
Chris24 skrev 2009-11-03 20:10:31 följande:
Ursäkta men vem pratade med dig? Jag kan bete mig väldigt ordentligt och uppföra mig i diskussioner,debatter,trådar,forum o vad som så vem är DU o peka o försöka läxa upp mig?Sköt dig själv o ge din åsikt,ja. Precis som jag gjorde men bestäm inte över hur jag ska göra eller inte göra eller säga eller inte säga är du väldigt snäll.Kom inte här och spela överlägsen eller bättre, du har din åsikt och jag har min. Snacka om att komma in mitt i en tråd och bete sig både fult och omoget, jag snackade i allmänheten och det fick jag göra sist jag kollade reglerna på BT.Det jag skrev till "lilla du" var en gång till JuliaAmelia och det är för att hon alltid hetsar och ska bete sig illa i sina inlägg, ja, kaxigt, ENLIGT MIG. Och där reagerade jag.Och vill jag diskutera Svenska kyrkan eller RYSKA kyrkan så tro fan jag kommer o göra det också, så lägg ner själv.Jag diskuterade allt o allting som jag ville, sen vida jag betalar till sVK eller inte vet inte du så snacka inte innan du vet fakta.Att jag dessutom frågade en massa var för att jag var nyfiken på allas åsikter, jag högg inte och jag angrepp inte och jag blev då inte aggressiv förens du kom in just nu o skrev.Alla andra, ha en trevlig kväll!