Jag vill att pappa leder mig till altaret...
Jag tror att ni helt enkelt missuppfattade varandra.
Det är nog bra om alla säger vilken kyrka man menar, Passionsblomman hade rätt där med din och min kyrka; jag har en egen kyrka, har inte du det?
Om du visste hur många inlägg jag har skrivit nere i svarsrutan som är allt annat än diplomatiska och trevliga. Jag skriver, läser och tänker: "Där fick de!". Sedan raderar jag alltihop och skriver något vettigt istället.
Chris24 skrev 2009-11-03 20:55:15 följande:
Så som hon uppfatta vissa av mina meningar och ord onödiga och kanske omogna,uppfatta jag hennes detsamma och det vi la fram som är våra åsikter,mina åsikter helt enkelt.Sen att jag kan va fröken frågvisa är ju en annan sak, jag frågar för jag är nyfiken o intresserad av andras åsikter, sen precis som alla andra så håller jag kanske inte med om allt heller,därför det kallas diskussions forum Jag kan alltid uppföra mig o föra en mogen och lugn diskussion med folk (förutom min blivande man när han inte fattar alls o jag blir förbannad såklart men det är en annan femma) men jag upplevde vissa inlägg som onödiga och verkligen "herregud, du fattar ingetting o jag ska förklara för dig exakt hur det ligger till som jag tycker o skall va" ungefär. Vilket jag inte instämmer med då.Sen trodde jag man kunde diskutera lite olika kyrkor osv o inte bara en o samma men där kanske jag hade fel. "Lilla du" kom i stundens hetta inlägg av mig som var onödig men ibland blir man för på kanske man vill ju få fram så mycket men min dator sviker mig då den är så seg vilket leder till att jag hinner inte skriva med direkt som alla andra o blir efter, haha.