Inlägg från: iregnet2010 |Visa alla inlägg
  • iregnet2010

Fritidsresor premium class är det värt pengarna?!

om det "bara var 7000" det handlade om tycker jag verkligen att det var värt det...åkte till NZ förra året och med facit ihand hade jag gladerligen betalat 7000 extra för att slippa de små söta barnen som satt och sparkade mig och M2B i ryggen i 14 h (vi hamnade i mitten av mitten=går inte ens att luta sig och sova...)

men det hela måste ju ställas i perspektiv till hur mycket man är beredd att lägga totalt på resan...

• iregnet2010

ok, är det "bara 10 h" kanske man står ut, låter klokt med extra benutrymme! Hoppas ni får en underbar resa!

Anniis skrev 2009-11-03 08:24:22 följande:
    Vi ska åka till dominikanska med fritidsresor i luften 10 timmar drygt. Avbokade premium classen igår då vi insåg att vi varken äter eller dricker för 7700kr mer benutrymme men samma säten. Hade det varit lyxsäten royal class om mytravel har då hade lätt vart värt pengarna....nej blue comfort class blev det extra benutrymme.
  • iregnet2010

njae...jag försökte säga till och tro mig jag är inte den som är för rädd för att ställa till en scen. Vi hade dock vissa kommunikationssvårigheter då de bara kunde italienska...jag blängde surt ett par gånger och tog till slut en sömntablett och spaceade ut...

090208 skrev 2009-11-02 23:15:48 följande:
    Kan man inte ryta åt föräldrarna..? Tro mig, hade jag gjort. Hatar barn. Eller nja, hatar föräldrar som inte håller koll på sina barn.
Svar på tråden Fritidsresor premium class är det värt pengarna?!