Gå ner i vikt till maj 2010, följas åt o peppa varandra?
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Ja, det är precis likadant för mig. Har jag tagit en kan jag lätt trycka i mig många fler, för man blir bara mer sugen... Nu har jag lyckats hålla mig 2 hela dagar utan vare sig kakor eller godis! Jag är stolt över mig själv!!
Försöker också tänka på klänningen så fort jag blir sugen, men det har inte funkat så bra än. Måste verkligen tänka mer på det, för jag VILL INTE se ut så här 15 maj!!!
Hur går det för alla här inne? Har varit lite tyst i tråden de senaste dagarna...
Döm om min förvåning när jag vägde mig idag och vågen stod på 66 kg, nästan 1,5 kg ner på ett par veckor utan att jag egentligen gjort något särskilt. Enda förändringen är egentligen att jag inte äter så sent på kvällen längre. Förut tog jag gärna en macka eller två vid 10-11 på kvällen, men nu försöker jag att inte äta något annat än frukt efter 19.
Hur går det för er alla här? Vi är lite dåliga på o peppa varandra tycker jag... Jag har iaf börjat träna idag! 1:a steget i att gå ner i vikt. Är HELT SLUT...
Bra idé!
Startvikt i december: ca 66,5 kg (ingen egen våg, måste kolla nästa gång jag är på bvc )
Mål:60 (fast ännu hellre 58)
Väger nu: ? (ingen egen våg, måste kolla nästa gång jag är på bvc )
Fusk: Några godisbitar igår när jag varit o handlat och våfflor till fika idag, annars är jag nöjd med veckan!
Träning: 1 h aerobics
Skulle tränat igår med, för jag vill helst gå på 2 pass per vecka o så går jag o blir dunderförkyld... Kände av halsen lite i tisdags, men tränade ändå. Nu får jag väl skylla mig själv...
Jag tog ju bort texten om ingen egen våg på första raden... Grr...
Usch, en massa fusk i helgen... Skyller på förkylningen, för efter träningen i tisdags var jag hur taggad som helst, men sen blev jag superförkyld o kunde inte träna mer. Så helgen har mest gått åt till att tycka synd om mig själv och givetvis tröstäta lite... :-S
Skärpning igen! Hur fasen ska jag kunna se mig själv i spegeln om några månader och vara nöjd med det jag ser om jag fortsätter så här????
Exakt vad är LCHF?? Kan ju söka på det iofs, men du fromheretoeternity verkar ju veta lite.
Nej!! Stackars er! Brann det ner helt och hållet? Måste vara hemskt... Skickar en kram!