• nano86

Mina svärföräldrar tycker jag är konstig

Jag tycker likadant som du. Jag vill förvisso verkligen ha ett jobb som jag älskar men av den aledningen att jag "måste" spendera tid där och då ska det vara nåt jag trivs med, pengar är verkligen inte viktigt. (Har lärt mig det nu, 23 år gammal *suck*).

Vi har även en dotter på 2 år och ja våra liv är ju fullständigt över som du förstår. Det är ju helt omöjligt att ta dottern i vagnen och gå hem till folk eller resa med tåg och bil går ju verkligen inte. Sen är det ju omöjligt att bara en stannar hemma nån kväll så den andra kan gå iväg själv, det är helt vansinnigt *ironiskt* Klart man kan leva vidare MED barn, fördelen jag ser med att vi fick barn som unga är att vår dotterns far och morföräldar vekrligen orkar med henne, de vill träffa henne ofta (fasten de jobbar så klart) och kommer få en riktigt nära relation till henne.

Vi ska föresten också ha the-bröllop. Min mamma tyckte det var en jättebra idé, hon hade det själv första gången hon gifte sig. För oss var valet - thebröllop eller bröllop med inga gäster, inte ens närmsta familjen (skulle bli för många eftersom "alla" våra föräldrar är skilda och vi båda har en massa bonussyskon )

Svar på tråden Mina svärföräldrar tycker jag är konstig