Som det ser ut nu så har vi 8 sidor i vårt festprogram,
inklusive 2 tomma sidor där våra toastmasters får hitta på nåt om dem vill, annars så fyller jag dem med nåt.. vet dock inte vad??? Ska ni göra era själv eller överlåter ni hela festprogrammet till era toastmasters?
Jag vill ha From my soulmate, eller bara my soulmate ingraverat i min vigselring. har inte heller så stora fingrar så det är frågan om det första får plats
Jag va in på guldfynd förra veckan och kollade på både förlovningsringar o vigselringar. Våra förlovningsringar är så slitna så vi tänkte köpa nya såna också, hittade ett par förslovningsringar i vitt o rött guld som va jättefina
Vigselring så har jag hittat en scharlins, solvind. Såå fin!
Igår satt jag och pysslade ihop servetteringar
Använde mig av elastiskt tråd och pärlor i lila turkost o vitt, blev faktiskt mkt fint
Har gjort 45st så 45st återstår att göra om nu alla vuxna o barn kommer?
Nu funderar vi att skicka ut inbjudningskorten lagomt till alla hjärtans dag, äre för tidigt kanske, med tanke på att dem nyligen fått sina save the date????
aikidoaasa skrev 2009-12-28 00:09:25 följande:
Jag kan förstå att det blev en del vilande över julen... fast jag tog och förenade nytta med nöje. I våra ringar tänkte vi gravera in något i stil med "Din för evigt 100703" om det inte blir för långt. Jag har så otroligt små fingrar så texten kan inte vara för stor/lå
ng.Vi passade på att skicka save the date i alla julkorten som vi skickade. Måste tyvär säga att en del blev lite förvirrade och undrade om det var inbjudan även om det stod att en ordentlig inbjudan kommer senare... lol.Märket som jag siktat in mig på är Alfred Angelo och deras färgklänningar. Jag vill inte ha en helt vit klänning utan med lite färg (petrol) i dem. Det är en av de färger som vi har i temat så det passar så bra. Hur många sidor är det som ni har i era festprogram Lyckligatjejen?