LyckligTjej skrev 2009-12-27 23:54:34 följande:
Måste erkänna att vi legat lite på latsidan inför jul Men nu är den över och nu kör vi igång med planeringen
igen.Vi ska också ta och fråga dem toastmasters som vi tänkte ut nu i januari, sen ska vi iväg och kolla kläder till min karl.Ringar ska vi också kika på, ska även beställa nya förlovningsringar i samma veva Sitter och funderar på vad man ska gravera in i vigselringen? Festprogrammen har jag suttit rätt så mycket med så dem känns ganska färdiga, tänkte dock lämna en sida eller två tomma om våra toastmaster vill hitta på nåt.Våra save the date kort är skickade och nu vet allt nära och kära om att vi ska gifta oss till sommaren Såååå Kul!!!!Vilket märke äre på klänningarna som du funderar över? Själv har jag valt en Nixa... blev en sån efter att ha provat ett 10-tal klänningar
Jag kan förstå att det blev en del vilande över julen... fast jag tog och förenade nytta med nöje.
I våra ringar tänkte vi gravera in något i stil med "Din för evigt 100703" om det inte blir för långt. Jag har så otroligt små fingrar så texten kan inte vara för stor/lång.
Vi passade på att skicka save the date i alla julkorten som vi skickade. Måste tyvär säga att en del blev lite förvirrade och undrade om det var inbjudan även om det stod att en ordentlig inbjudan kommer senare... lol.
Märket som jag siktat in mig på är Alfred Angelo och deras färgklänningar. Jag vill inte ha en helt vit klänning utan med lite färg (petrol) i dem. Det är en av de färger som vi har i temat så det passar så bra.
Hur många sidor är det som ni har i era festprogram Lyckligatjejen?