• Meii

Vart ska ni åka på smekmånad?

Vart ska ni åka på smekmånad? Själv så ska vi åka till nån ö i Västindien men vi har inte bestämt vilken än...Några tips?

• Svar på tråden Vart ska ni åka på smekmånad?
  • Nikajo

Tips jaa! Vi åkte till Dominikanska Republiken- Punta Cana hotell Punta Cana Princess. Underbart!!! Bokade till VIP paket som innebar gratis room service, lyxsolsängar, rom och cigarrer på rummet, fruktfat vid ankomst mm. Bokade via Deluxe vacations. Hotellet är barnfritt all inclusive 5 stjärnigt. Underbart. Kika på film och bilder på t.ex www.tripadvisor.com. Ha en härlig smekmånad. Det hade vi i maj 2008.

• Meii

Åh spännande de ska jag absolut kolla upp TACK

• källerudd

Vi funderar på att åka på safari. Men det är dyrt och det finns ju så fruktansvärt många val man måste göra..

• Plutten2010

Vi åker först till New York och sen till Hawaii... ska bli underbart!

Några bekanta gifte sig på Dominica men reste även till St Lucia och det ska tydligen vara fantastiskt! Själv skulle jag vilja åka runt till typ alla öar därikring.. låter underbart! =)

• lillalyckan
    Plutten2010 skrev 2009-11-11 22:48:15 följande:
    Vi åker först till New York och sen till Hawaii... ska bli underbart!Några bekanta gifte sig på Dominica men reste även till St Lucia och det ska tydligen vara fantastiskt! Själv skulle jag vilja åka runt till typ alla öar därikring.. låter underbart! =)
    Lite så tänkte vi också först, vi var inne på New York-LA-Vegas-Hawaii. Och göra en riktig långresa av det. Men vi har inte bestämt oss än. Blir nog iaf LA och det  blir garanterat Las Vegas. Mest jag som vill till Hawaii också... Hur är vädret där på vintern? Nån som vet?
  • ElinDLB

Vi åker till Aruba nästa fredag=)

• Shiri Mai

Vi kommer att åka till Syd-Afrika. Vi är först en vecka i Kapstaden och sedan bär det av på safari i 4 dygn. Resan är bokat så att allt är inkluderat (förutom middagar i Kapstaden, för det är inte speciellt kul att äta på samma ställe i en hel vecka...). Vi hade turen att hitta en resebyrå var tjänstemannen bor en månad varje år i just Kapstaden, så han har varit helt suverän i planeringen. Vi funderade först på mer traditionella resmål men kom fram till att de inte passade oss. Även om vi tycker om bilden av ett nygift par som ligger i varsin hängmatta och håller handen så insåg vi ganska snabbt att vi troligen vore skilda innan vi kom hem om vi inte har lite mera liv o rörelse kring oss. Var och en på sitt sätt! :)

• Alexxxi

Åhh va härligt med Västindien Vi ska förmodligen en hel månad till Thailand=) Ingen av oss har varit där förr=)

• Imma

Vi skulle ha åkt på rundresa i Botswana. Hade varit helt fantastiskt. Nu lyckades vi bli med barn direkt efter bröllopet, så nu vågar vi inte åka. Får ta den där resan om några år istället.

Istället blev det en vecka i Grekland.

• Waldekranz

Vi ska åka till Mauritius

Svar på tråden Vart ska ni åka på smekmånad?