Vart ska ni åka på smekmånad?
Vart ska ni åka på smekmånad? Själv så ska vi åka till nån ö i Västindien men vi har inte bestämt vilken än...Några tips?
Vart ska ni åka på smekmånad? Själv så ska vi åka till nån ö i Västindien men vi har inte bestämt vilken än...Några tips?
Ja, vi ska försöka klura ut vad som är smidigast iom att vi har vänner som kommer från väldigt många olika delar av världen... Men tack för tipsen tjejer!! Det är något jag definitivt ska ha i åtanke!
lillalyckan skrev 2009-11-12 07:17:32 följande:
Fårävöar: "Vi har ett tag kvar tills vi ska gifta oss (maj 2011) så vi har inte funderat mer än att just Mauritius låter riktigt gött! Därför var jag lite nyfiken på om du hade mer koll än vad vi har . Jag var lite osäker på vädret men maj-juni verkar ju funka bra då! "
Som jag förstår det är det typ perfekt väder året runt förutom just under monsunperioden.
Vi gifter oss till sommaren och vi är bägge studenter så har en rätt liten budget så blir 1v i Paris men vi kommer nog ha det bra, vi har bägge viljat åka till Paris under en lång tid.
Wiii! Nu har vi bokat resan! Vi åker 2 dgar efter vigseln. Åker till Miami och ska sedan på en kryssning till Bermuda & Bahamas och sedan tillbaka till Florida för besök på Magic kingdom och sea world! Vi ska vara borta 17 dagar och med på resan följer våra 2 underbara barn!!!!!
Vad härligt! Det låter underbart! =)
Vi bokade resan idag och den 20 januari åker vi till thailand, få se om jag kan stava rätt till området kao lahk, ett hel mysigt hotell vid stranden. Längtar så otroligt.
Vi gifter oss i Thailand i sommar, så det blir vår bröllopsresa också. Är där en månad, bor i Phuket men gifter oss på Koh Lanta, sen blir det kanske en bröllopsresa i bröllopsresan, en weekend i Bangkok :)