Gästlisteproblem
Men fattar de inte ens när ni säger att ni tyvärr måste sålla bland både släkt och vänner då ni inte kommer ha den storleken på bröllop att ni kan bjuda alla ni känner och ytliga bekanta. Sen lär de väl fatta att de just är ytliga bekanta och har de något hyfs så lämnar det därhän.
Själv har jag börjat nytt jobb för 2 månader sedan och vissa på jobbet vill bli bjudna på bröllopet och frågar inför alla om de inte får komma, en tckte att hon kunde hjälpa till också med serverigen med sin man, och en tyckte att hon åtminstone kunde komma på vigseln och gärna bröllopet. När får alla sin inbjudan typ. Och jag har sagt att jag har jättestor släkt så nu sitter vi redan som det är och velar mellan vilka man ska bjuda och inte, för det går inte med alla tyvärr.
Men ändå så känns det som att en del väntar sig att de ska bli bjudna. Kna ju förstå att de man lärt känna lite bättre under dessa två månader kanske skulle vilja men grejen är att vi aldrig ens umgåtts privat. mest tycker jag att de sätter mig i en dum sits