Inlägg från: Chris24 |Visa alla inlägg
  • Chris24

Bröllopsresa med mamma och sväris???

Behöver jag ens säga min åsikt? NEJ - precis, NEJ NEJ O ÅTER NEJ.

Att din mamma frågar är också konstigt, hon borde ju själv fatta att dem INTE ska med punkt slut.
    NEJ, stå på er, ni är ABSOLUT INTE själviska, ER resa, ER tid. Dem får fan boka en resa tillsammans om dem så gärna vill gosa ihop på en resa liksom.

Sätt ner foten och skit i om ni är "själviska" enligt dem, dem är ju själviska som ens frågar!

FNYS!

• Chris24
    Lajsan skrev 2009-11-19 14:54:53 följande:
    Självklart ska vi inte ta med dom, för det ville varken jag eller min man, ville bara höra hur alla andra tyckte då min mor inte verka fatta...
    Haha, du fick ganska så klara o starka åsikter då ju
  • Chris24
    shakynose skrev 2009-11-19 15:58:41 följande:
    Hoppas hon fattar snart. Det fick mig att fnissa lite samtidigt som jag tycker synd om dig som måste förklara för din egen mamma varför varken hon eller någon annan är välkommen på er kärlekssemester... Som sagt: Hoppas att du slipper ta upp detta mer med henne, och hoppas att er resa blir fantastisk!
    Haha, lite här också men jag våga inte säga något riktigt för jag ville inte va dum
    Men asså, som min kusin, hon är nyförlovad med sin man, hon tog med sin mamma & man o käka glass för nån vecka sen och sen lämna dem av dem hemma (mamman då) för dem ville ha lite privat tid tillsammans, dem skulle gå på bio (dem bor inte ihop o hon bor hemma så dem ses inte alltid eller så ofta) och då, blir mamman sur för hon inte fick följa med!

Höll på att smälla henne, jag använder aldrig våld men då min själ o dar
    hahaha.. mammor.
Svar på tråden Bröllopsresa med mamma och sväris???