Inlägg från: Lyckliga013bruden |Visa alla inlägg
  • Lyckliga013bruden

Betala för tärnans frisyr?

Min tärna får betala allt själv. Men då får hon också bestämma själv också om kläder, frisyr och smink. Jag känner henne så hon kommer vara snygg och reppresentabel =)
    Hade jag blivit tillfrågad att vara tärna så hade jag tagit för givet att jag ska betala själv för kläderna och utseendet. Om nu inte bruden skulle ha väldigt specifika krav på det hela förstås.

• Lyckliga013bruden

om det var ombytta roller, så du hade gift dig med din syster som tärna och god ekonomi, så ni bjuder på hennes frisör besök. Och nu ska hon gifta sig och frågar dig om du vill vara tärna. Skulle du då ta illa upp om du fick betala frissan själv?
    du måste inte svara här i tråden utan min tanke är att du ska fundera lite på det från en annan vinkel också =)

Sebastiána skrev 2009-11-27 15:03:16 följande:
    Jag tycker väldigt mycket om min syster, men vi har mindre pengar är de hade. Hennes man tjänade i alla fall då 5-10.000 mer än vad min sambo gör nu plus att de fick en del pengar av hans föräldrar som vunnit på lotto.Jag kan ju diskutera det med henne när det är dags, hon kanske inte ens vill vara tärna, men jag hoppas det!
Svar på tråden Betala för tärnans frisyr?