Inlägg från: Fröken Strössel |Visa alla inlägg
  • Fröken Strössel

MAJ 2010 del 4

shamrock skrev 2009-12-14 07:58:46 följande:
    Svart kan vara hur snyggt som helst om det passar in i temat.Fröken Strössel: Jag tycker ni gjort ett bra val till din man. Passar perfekt med det andra.Fröken Strössel skrev 2009-12-14 07:54:57 följande:
    Jag jag tror det också!
  • Fröken Strössel

Jag är lite tvärtom då, har fårr lite nytändning och tycker att det är jättekul att fixa med bröllopet igen. Det var roligt att få iväg inbjudningarna, har fått så mycket fina kommentarer från våra gäster och många har redan osat och bokat boende

Jag har sytt lite i helgen, är nu uppe i 30st stolöverdrag, bara 20st kvar!

Men att ta paus över julen tycker jag låter klokt! Äta lussekatter, choklad, knäck och skinka och bara njuta!

• Fröken Strössel

Martina - Ja gör så, kolla med dem så snart du får möjlighet. De kanske kan ta upp din bokning redan nu om du ber snällt

• Fröken Strössel

och ja, student och studentbal brukar vara på veckodagar inte på helgen.

• Fröken Strössel

Jag har nog kommit fram till att jag vill ha svarta dukar och inte vita, någon som har något tips på var jag kan hitta inte allt för dyra?

Imorgon är det "bara" fem månader kvar!

• Fröken Strössel
    Tattoo82 skrev 2009-12-15 18:25:50 följande:
    strössel - Vi funderade också på svarta dukar först. Ikea har ju ett billigt tyg för 19 kr metern, det kanske funkar att sy av?
    Tack för tipset, ska jag absolut kolla upp!
  • Fröken Strössel

Fina ljus Martina! Och jäklar vad du hittat saker May2010 Alltid lika kul att bröllopshoppa

• Fröken Strössel

Johi: Ja visst är det kul med reaktionerna Och verkligen supersnygga kort!

• Fröken Strössel

Har du bild på klänningen?

• Fröken Strössel

Jättesnygg klänning! Tror det blir fint att matcha slipsen med klänningsbandet. Angående underkjol så vet jag faktiskt inte, svårt att se men om du lånat än så är det ju smidigt att prova sen när du får klänningen. Hur lång tid ska det ta?

Svar på tråden MAJ 2010 del 4