Inlägg från: Ananias |Visa alla inlägg
  • Ananias

MAJ 2010 del 4

god morgon! Jag har inte heller tittat på andra klänningar men ändå känns det inte helt rätt. ska idag o kika på några o prova för att få lite att jämföra med.

Min dotter fick 2 smurfar i julklapp, de när de gifter sig. gulligt. dom ska vi ha på tårtan=)

• Ananias

Hurra jag har räddat min klänning!!! ha ha ha jag tog bort alla paljetter över bröstet så bara broderierna är kvar! och det blev bra. det var precis de paljetterna som störde mig märkte jag när de försvann....

fan va skönt

• Ananias

moule- vi har skickat våra redan=)

• Ananias

jaoo- usch låter trist det där! kan ni inte bara dra o göra det helt själva då? skita i alla andra och göra det med tex vänenr som vittnen. kanske trist eftersom ni vill vara med de närmaste men om det blir kaos kanske det är roligare ändå å vara själva

ANG ALKHOLEN- min pappa o mamma ska köpa den..de ville bidra med 10 000 så då bestämde vi att de köper den. jag t4ror inte vi tjhänar på att åka till danmark..fan allt besvär för några tusen..ne ja betalar hellre o får lämna tillbaka i så fall om det blir för mycket...vi kommer mest att ha rött vin o det är ju som ni säger inte så superbilligt där borta!!!

• Ananias

jaao- va trist att det inte går att göra som ni vill ha det! va irriterande och avsaknad av respekt från deras sida att inte respektera det NI vill...va fan det är ju eran dag!
    spontant känner jag att ni ska göra som NI vill ändå men jag är ju inte insatt i hur er situation är o hur alla kommer att reagera.
    Men tror du inte att ni kommer att ångra er om ni gör som alla andra vill då? likväl som de säger att ni komemr att ångra om ni inte har fest!!!
    suck va tråkigt för er!!!

• Ananias

Hanna- det finns inget bildgalleri inne på din sida?????? så aj kan inte se bilkderna.

ja tycker du ska beställa från kina, de brukar bli bra, har hört många som är supernöjda..o du kan ju alltid göra lite ändringar hemma o komma under den svenska summan i alla fall...

och troligen är den klänning du provat här hemma gjord i kina bara att det är en massa mellanhänder som ska ha pengar och därav det dyra priset

• Ananias

cialovesandreas- ha ha ja men det måste ju vara samma som när man köper hus...köparen har ju undersökningsplikt innan man skriver på! samma för din man..han får undersöka vadf han köper ( gifter sig med ) ha ha..säg det
    - du har undersökningsplikt...du kan inte komma efteråt o klaga!!!

• Ananias

Fantastiskt o vakna upp o tänka att i år ska vi gifta oss=)
    bara 4 månader kvar...gifter oss ju 8 maj=)

• Ananias

cialovesandreas- ja tänker inte lägga stor pengar på det..blir någe från lindex eller så...risken är att vi stupar i säng. vi ska vara med på hela festen..ja vägrar lämna en fest ja planerat så länge o lagt pengar på..vi ska vara med hlea natten o partaya!!

och som andra sagt..klänningen stramar åt jättebra så ja tänker inte lägga flera hundra på en bh som puschar upp o allt sånnt där när klänningen gör det.
    En kompi sa till mig att det var onödigt att gå till tex twilfit o köpa. hon gjorde det men ångrade sig..

• Ananias

majsan-ok men ja ska bara ha en bh ny o ev någon trosa..det får bli på lindex eller kappahl msenare...brukar ju få 30% rabatt kuponger därifrån så räknar med attd et kan bli billigt

Svar på tråden MAJ 2010 del 4